dobbel folding?

  • sidst da der var en tråd om Tweak folding team og så´n, fik jeg løst til at joine... Men der er bare en ting der er lidt underligt ved det...
    I programmet står der at jeg har lavet 4 WU men på hold statistik siden står der at jeg har lavet 8...


    Hvad er der galt?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    sidst da der var en tråd om Tweak folding team og så´n, fik jeg løst til at joine... Men der er bare en ting der er lidt underligt ved det...
    I programmet står der at jeg har lavet 4 WU men på hold statistik siden står der at jeg har lavet 8...


    Hvad er der galt?



    Har samme "problem" - men statistik siden er den rigtige......... ;);)

  • Quote

    Originally posted by master
    der er en med samme navn som dig på folding.


    Jeg har problemmet med MASTER.


    Det er registreret til 3 andre teams så når jeg har lavet en wu tæller den på 3 teams samtidig



    Hmmmm - det tror jeg ikke den kan (men er dog ikke sikker) - jeg mener det kører på team nummer også..



    EDIT : Hvordan ser du at X-navn er registreret på andre teams også....?????

  • Quote

    Originally posted by master
    trykker du en gang på den røde blomst ved siden af uret kommer der en side op molekyller, trykker du på dit navn vil du se hvilke teams du er tilsluttet og mit navn står hos 3 forskellige og jeg er kun medlem i tweak



    Hmmmmm - nåååå på den måde - jeg står da "heldigvis" kun på et team...


    Checkede lige - og daaaaaaaaamn den kører sgu en på 2500 - fuck den tager jo tid.... :rolleyes::rolleyes: - nå ja hvad fanden - den kører jo bare i baggrunden...


    Edit : Det er sgu da lidt kikset at du så ikke får et reelt billede af hvad du kører..... :(