Bedste sniper spil?

  • Hej alle...


    Jeg søger et rigtig godt sniper spil, så ville høre hvad jeres foreslag til dette er? Og skal helst være fra nyere tid, så det også er ordenligt lavet, og visuelt flot....


    På forhånd tak

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Mit umiddelbare eneste bud er Sniper elite - det er dog ikke så fandens fedt, da grafikken og gameplay ikke er noget at råbe hurra for. Dog er der ikke noget bedre end at trække et godt skud fra 400 meter... Ellers synes jeg afgjort at der mangler spil i den genre! Du kan prøve at se spillet på youtube, hvis du søger på titlen.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Mindes at jeg engang så et spil som hed Deer Hunter (?) hvor man skulle skyde hjorte og andre dyr med en sniper. Men det er godt nok ved at være et par år siden :P


    Det hedder Hunting unlimited jeg har det selv virkelig et fedt spil hvis man kan lide at lege jæger.

  • Der er skam en Deer Hunter serie, og det er bare at man går på jagt... Der findes også Trophy Hunter, Bird Hunter etc. Har skam nogen af dem, er meget grineren, men ikke nogen revolutionerende grafik eller lignende... Men godt til lidt afslappet spil. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Der er skam en Deer Hunter serie, og det er bare at man går på jagt... Der findes også Trophy Hunter, Bird Hunter etc. Har skam nogen af dem, er meget grineren, men ikke nogen revolutionerende grafik eller lignende... Men godt til lidt afslappet spil. :D


    Så har du ikke prøvet hunting unlimited 2 der er grafikken faktisk okay.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Så har du ikke prøvet hunting unlimited 2 der er grafikken faktisk okay.


    Altså vil ikke sige den er dårlig i Deer Hunter, men altså kan slet ikke sammenlignes, med de andre spil der er på markede, dog er det jo heller ikke sprit nyt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Hvor henne om man må spørger??


    Altså det er nu bare en trial :) Google.dk, søg: download hunting unlimited 2008, og så en af de øverste ;)

  • Hvad med medal of honor ? det er godt nok ikke udelukkende et sniper spil, men du har da mulighed for at bruge den 'så meget du vil'.. De fleste spil i den serie er fede, især airborne...

  • MOH:A er nok det spil der gjorde mig mest desorienteret og det spil der gav mindst mening til at starte med og forholdsvist kort i forhold til andre mere gennemspillede spil og våbene føles som om det er softguns. Men ellers var banerne da meget fede og en udfordring spillede det dog kun på Normal der betyder man kan storme igennem det hele med Colt 1911 håndpistolen infinite ammonition.
    AI var iorden, sniper spil ahh mon dog.
    Så hellere Crysis der ligger mere til 2 valg close combat sniger spil eller Sniper lang distance skyde spil.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe