gears of war pc.

  • Så har jeg fået et eksemplar af gears of war pc. Må sige at jeg havde høje forventininger til spillet grundet jeg havde læst og set mange gameplay movies fra xbox 360 , skuffet er jeg bestemt ikke over spillet..gameplay er super fed, det med at man skal sørge for at gå i dækning og man ikke bare kan rende frem som en eller anden rambo, eller jov kan man men så bliver man skudt i smadder hehe..og grafikken er absolut smukt.. køre det på mit system med 1680 x 1050 og alt max directx 9 kører helt flydende.. Vil gerne høre nogle af jeres meninger som også har været ude at købe spillet. :drink:

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Har godt nok ikke købt det til PC..


    Men har det da til 360'eren..
    Og giver dig ret... Det er da et fedt spil..


    Desværre kan jeg bare huske at det er alt alt for kort..


    Men gameplay, grafikken, stemningen i spillet osv..
    Alt det er helt i top..

  • Jeg har også købt det - blev dog en anelse skuffet, men mine forventninger var også enorme! Jeg fik også COD4 samme dag, og jeg må indrømme at jeg faktisk er mere begejstret for det spil end GOW. Det kan måske skyldes at mit gfx failer i at trække alt med max i GOW, så jeg ikke føler at grafikken er nær så god som i COD4. Det kan være jeg ændrer holdning når jeg (forhåbentlig) snarligt får fingre i et 8800GT.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Jeg har også fået GOW og var pænt fanget af det, utrolig grafik! Nu er der desværre sket det forfærdelige at jeg har mistet mine savegames pga en format. Jeg er kommet til 3. act, nogen der vil sende savegames?


    Spiller det i 1680x1050 alt max med 8800GT.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Jeg købte det på udgivelsesdatoen og har aldrig prøvet det før til xbox360, så jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente. Udover at spillet måske er lige lovlig kort er der tilgengæld den fedeste stemning i spillet. Grafikken, lyden og gameplayet kombineret gør et smukt stykke arbejde og det har ihvertfald fænget mig hele vejen igennem.
    Nu kører det så også i directx10 med alt på højeste på min pc så det er bare fedt at se på 8)


    Iøvrigt ret fedt at spille multiplayer og coop. Det skal nok holde noget tid.

  • Jeg blev ekstremt skuffet, ikke over gameplayet da jeg kendte det fra Xbox, men Pc versionen lyser langt væk af dårlig port.


    Der er så mange steder hvor jeg ville ønske de lige havde brugt lidt længere tid på at få det til at se ordentligt ud (fødder der svæver over jorden, hænder der ikke rører objekter osv)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shapeshifter
    Jeg købte det på udgivelsesdatoen og har aldrig prøvet det før til xbox360, så jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente. Udover at spillet måske er lige lovlig kort er der tilgengæld den fedeste stemning i spillet. Grafikken, lyden og gameplayet kombineret gør et smukt stykke arbejde og det har ihvertfald fænget mig hele vejen igennem.
    Nu kører det så også i directx10 med alt på højeste på min pc så det er bare fedt at se på 8)


    Iøvrigt ret fedt at spille multiplayer og coop. Det skal nok holde noget tid.


    Har du så ikke et savegame jeg må få?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Håber de får nogle updates der fixer det inden jeg får fat i spillet. Lyder meget mærkeligt at det skulle være en dårlig port, Microsoft har jo ellers råbet højt om at deres Xbox 360 spil problemfrit kunne overføres til PC.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård


    Har du så ikke et savegame jeg må få?


    Det er ikke nødvendigt at give dig et savegame, for det tager altså ikke voldsom lang tid at gå igennem. Iøvrigt snyder du dig selv for en del fede oplevelser hvis du bare starter midt i spillet. Så det ville jeg ikke anbefale, bare for din egen skyld.

  • Han har jo sikkert spillet det meste af spillet igennem, og som regel kan singleplayer spil godt være død og pine og spille igennem igen, lidt ligesom at se en eller anden film igen få minutter efter.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe