Problem med gears of war til pc

  • Hej, jeg har lige købt det nye gears of war til pc. Det installerede fint uden problemer, men da jeg efterfølgende gik ind i hovedmenuen, gik der omkring 30 sek. før denne besked kom:


    "GOW er holdt op med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt..." og så skrev den noget om at windows vil informere mig når den har fundet løsningen.
    Derefter lukkede den bare programmet.
    Jeg har prøvet at installere forskellige grafikdrivere men det virker ikke til at det er problemet. Mit grafikkort er iøvrigt GeForce 8800GTS.


    Er der andre der har haft samme problem eller kender løsningen?


    Det er rimelig frustrerende at sidde med spillet når jeg ikke kan bruge det... :(

  • Hvilken driver har du?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Jeg tror måske også at det kan skyldes noget driver halløj. Jeg har også fået en melding om at jeg skulle opdatere min driver, selv om det er den nyeste. Fik ikke meldingen før jeg installerede SmartDoctor for at OC mit gfx, så begyndte meldingen pludselig at komme...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300