Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 9. november 2007, 12:42

Hey Tweakers

Jeg har sat 2 x Samsung Syncmaster 730BF fladskærme til mit nvidia 6600GT GFX kort, og det virker egentligt upåklageligt. Men når jeg vil se film i full screen viser den kun det halve af billedet på den ene skærm, hvor den anden halvdel på den anden skærm ikke bliver vist :S, hvordan gør jeg sådan at jeg jeg kan se billedet på den anden skærm?

I øvrigt. Når jeg ikke ser filmen i full screen kan jeg sagtens se filmen på begge skærme hvis jeg trækker afspilningsprogrammet over på den anden skærm.

Billede:

2

fredag, 9. november 2007, 14:16

Prøv at bruge Windows' egen "uvidet skrivebord" i stedet for Nvidias DualView.

3

fredag, 9. november 2007, 14:22

okay.. hvor kan jeg finde den?

4

fredag, 9. november 2007, 14:33

okay jeg har fundet windows "udvidet skrivebord", men der bliver skærmene bare lavet om til 2 enkle skærme, så billedet på filmen, og på skrivebordet bliver ikke strukket ud, men man ser istedet for 2 skrivebords baggrunde f.eks..

vil udvide skærmen så jeg for 1 bred skærm, istedet for 2 små skærme

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.