1

fredag, 9. november 2007, 10:23

Hej Tweak

Jeg vil høre om det er muligt at sætte en begrænsning på hvor store ens vinduer bliver når man maksimere dem?

Jeg køre med vista64 bit og vil gerne have det sådan at jeg når jeg maksimere mit vindue, bliver det ikke større end at jeg stadigvæk kan se sidebaren.

Det er lidt af et luksus problem, men håber der er nogen der kan hjælp.

Ved godt at jeg bare kan instille vinduet så når jeg åbner et givent program er vinduet bare den størrelse - men jeg vil også gerne have muligheden for at have to vinduer åbne på engang uden at skulle side og tilpasse dem.

Håber der er nogen der kan komme med et par gode forslag til hvordan man kan løse dette "problem".

Mvh Stubkier.

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

2

fredag, 9. november 2007, 16:22

Er der ikke nogen der ved noget om det? eller i det mindste kan give mig et par stik ord som ville være gode at google efter :)

mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

3

fredag, 9. november 2007, 18:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stubkier
Er der ikke nogen der ved noget om det? eller i det mindste kan give mig et par stik ord som ville være gode at google efter :)

mvh Stubkier

Skulle mene der var en tråd om dit første problem. Vil lige se om jeg kan finde den.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

4

fredag, 9. november 2007, 21:04

jeg tror ikke du kan gøre noget bår man maksimerer fylder den hele skærmen undtagen startlinien så det må du leve med sorry men kan ikke hjælpe dig

5

fredag, 9. november 2007, 21:20

Håber stadigvæk på at Reader kan hjælpe mig :D

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.