Super administrator konto i vista??

  • Har leget lidt lidt her de seneste dage med at få lavet en suoer administrator i vista.
    Jeg har fundet noget på mikzz.net som fortæller dig hvordan man skal gøre men jeg kan ikke få det til at virke??


    For at aktivere Super Administrator Kontoen skal følgenede gøres.


    Gå til start
    Alle programmer
    Tilbehør
    Højreklik på command prompt og vælg kør som administrator
    skriv "Net user administrator /active:yes"
    Tryk ok


    Fra nu af kan superadministrator vælges fra login skærmen.Kontoen er uden password, så dette skal selvfølgeligt sættes.



    Jeg gør som der står og har snakket med onkel mikzz som har teste det på alle vista udgaverne og det virker for ham.
    Men når jeg så har skrevet det hele i kommand prompt og genstartet så skulle der være en ekstra bruger problemet er hvor henne??
    Jeg kan ikke se den :boxed:


    Nogen som har prøvet at lave dette lille tricks og kan hjælpe mig lidt videre??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    skal du ikke bare selv oprette en ny bruger og så tilføje den bruger til listen over super admins


    Det var det der var meningen man ikke skulle.
    Der skulle gerne være lavet automatisk en ekstra bruger i login menuen i vista. Men den er der bare ikke og vis jeg laver en ny bruger kan man ikke vælge noget med super administrator.

  • Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvad er det præcis man kan gøre med superadmin, og hvad skal du bruge det til?

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Dude
    Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvad er det præcis man kan gøre med superadmin, og hvad skal du bruge det til?


    Det gør så du for fuld adgang over pc'en.
    Jeg kan f. eks. ikke slette de filer jeg finder når jeg scanner med spybot på grund af at jeg ikke har rettighederne til det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det gør så du for fuld adgang over pc'en.
    Jeg kan f. eks. ikke slette de filer jeg finder når jeg scanner med spybot på grund af at jeg ikke har rettighederne til det.


    Ok, meget stenet!!! - hvilken version kører du med? Jeg har ikke haft nogen problemer - kører selv med ultimate 32 bit. Så længe man er klar over at du skal starte visse programmer med administratorrettigheder, har jeg ikke oplevet at den ikke vil lade mig gøre noget...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300