anbefal et bilspil?

  • Hola Tweakers.


    Så har jeg været ude og anskaffe mig et sæt med rat og pedaler, men mangler et nyt bilspil.. Har lige gennemført nfs cabon, for 2. gang - så det er ved at blive lidt trivielt..


    Spørgsmålet er så: Skal jeg vente på ProStreet, eller er der nogle andre spil der er værd at tage fat i ? Det må gerne være et spil med mulighed for at 'geile' bilerne selv, men det er ikke et krav :)

    Er heller ikke helt sikker på jeg kan gøre ProStreet i 'tilfredsstillende' opløsning.. har: a64 3500+ / 7800gt / 2gb ram.. Nogen der ved om det er nok?



    på forhånd tak.


    - Schultz

  • Kan anbefale test drive unlimited.. :) der er rigtig mange sjove biler og køre i, og det er okay realistisk.. :)


    Og har ingen anelse om det med prosteet, kan du ikke afgøre det ud fra demo'en?


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EcoPa
    Kan anbefale test drive unlimited.. :) der er rigtig mange sjove biler og køre i, og det er okay realistisk.. :)


    Og har ingen anelse om det med prosteet, kan du ikke afgøre det ud fra demo'en?


    //Out - EcoPa


    Har ikke lige fået spillet demo'en endnu, kunne være man skulle hente den :) (det var da en start)


    Hva med flatout serien, nogen der ved om det er noget ved ?

  • Juiced 2 ser fed ud?


    TOCA Race Driver 3 er fedt, dog mere race end gejl.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ville nok også forsøge med noget Test Drive Unlimited... Har selv spillet det for et stykke tid siden... Får faktisk selv lyst til at finde det frem igen :P


    Juiced 1 & 2 vil jeg ikke anbefale... Synes simpelthen det ser ud som om de spil er lavet på et par dage.. Utrolig ugennemtænkt og ugennemført hvis du spør' mig...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Richard Burns Rally


    Det spil KRÆVER rat og pedaler. Det er så godt som umuligt med keyboard/analog.
    Det er lidt gammelt men det er ægte kørsel.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Har spillet dirt, meget kort.. godt nok inden jeg fik rat & pedaler, men det var ikke noget jeg var helt vildt glad for..


    Juiced 2 ser nu meget godt ud.. Nogen der har det, og kan komme med nogle erfaringer ?



    Kan sige så meget at ProStreet ikke kører specielt godt på min comp ;(

  • Prøv at tag en kigger på Race 07 (fra SimBin). Det er dem som står bag GTR 2 også, hvilket godt nok har lidt tid på bagen nu, men stadigvæk er et af de bedste bilspil på markedet IMO. Jeg har prøvet demoen af Race 07, og umiddelbart virker det som om at det er en rigtig lækker opfølger på GTR 2.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP