IE7 google søgning problem - Hjælp ønskes

  • jeg har problem med min internet explorer 7 hvor gang jeg søger på google og trykker på linker kommer jeg ind på en søge side som "looksearch, upspiral, hrena & www3.search.pro" nogen som ved hvordan jeg får det fjernet igen?



    har fjernet alt spyware men det virker stadig ik ;( så Hjælp ønskes, det har stået på i meget langtid nu.


    Bruger BitDefender Free Edition v10 OEM som antivirus...

  • Jeg ville gerne prøve at hjælpe, men forstår ikke helt din forklaring af problemet. Kan være det også er der problemet ligger hos nogle af de andre som har kigget. :)


    Hvad er det præcist for et link du trykker på? Selve søgeknappen inde på google eller er det den søge-ting oppe i højre hjørne?


    Hvis det er den i hjørnet af browseren, så kan du trykke på den pil nedad og så "Skift standardindstillinger for søgning...". Nu bruger jeg ikke lige IE normalt, men ser ud til at det er det man skal gøre :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Frankovic
    Jeg ville gerne prøve at hjælpe, men forstår ikke helt din forklaring af problemet. Kan være det også er der problemet ligger hos nogle af de andre som har kigget. :)


    Hvad er det præcist for et link du trykker på? Selve søgeknappen inde på google eller er det den søge-ting oppe i højre hjørne?


    Hvis det er den i hjørnet af browseren, så kan du trykke på den pil nedad og så "Skift standardindstillinger for søgning...". Nu bruger jeg ikke lige IE normalt, men ser ud til at det er det man skal gøre :D



    det er uanset hvad jeg søger på, og så trykker på det den findet så kommer de mærkelige sider, men nu er det os begyndt at virke normalt igen :rolleyes: men vil selvfølg gerne være 100% fri for det andet lort.

  • Ja det lyder da mærkelig. :rolleyes: Hvis den går hen på de sider uanset hvilken "motor" du sætter den til at søge med, så vil jeg da mene at du alligevel har en form for spyware på din computeren.


    Men tror jeg vil lade en IE ekspert hjælpe dig. Jeg bruger normalt FF, så kender andet til IE end hvad jeg lige umiddelbart kan se ved at bladre hurtigt rundt. :)