msmsgs.exe stop

  • Hvordan får man msmsgs.exe til at stoppe med at starte op sammen med startup...


    det er en messenger exe fil, ligger i vert fald i messenger mappen... og bruger lidt ram.. ikk helt vildt... men aligevel nok til at det nok skal kunne mærkes...


    nogen der ved hvordan man får den til at lade være med at køre ?



    Glem det... fandt selv svaret lidt efter.... svar

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

    Rettet en gang, sidst af Ostehaps ().

  • har fået det fixet nu godt nok....



    Quote

    Originally posted by Bastard
    Start Messenger, gå ind i options og fjern mærket ved at den skal starte op med windows


    det er ikke nok.... så starter "messenger.exe" ikke op+ikonet nede i sys tray, men messenger kør stadig i baggrunden.... hvis man som enten "getalife siger" eller går ind under tilføj/fjern for windows ting (står et sted under det link jeg skrev)... og fjerner messenger der, så "(un)installer" det, messenger, så hverken msmsgs.exe eller messenger.exe kør... det du sagde gør kun sådan at messenger.exe ikke kør... men msmsgs.exe stadig gør...


    Håber i ka finde rundt i det... for jeg ka næsten ikk selv :D

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Du kan også sørge for at servicen slet ikke starter op ved at gå i start => run => msconfig og under fanebladet start ;)


    jep og så skal man ikke huske alle de lange strenge man kan skrive ;)