MoH Airborne

  • Hej


    Ja, hvad er jeres vurdering af dette spil? Jeg har selv gennemført singleplayer delen og må sige at banerne og selv idéen er fed, men spillet er simpelthen for kort. Det tog jo kun omkring 1½-2 timer at gennemføre singleplayer delen. Dette synes jeg er skuffende iforhold tidligere MoH spil. Så nu håber jeg bare at mulitiplayer delen holder længere tid og at det stadig vil være lige så sjovt som single delen.


    Men hvad er jeres vurdering? :)


    BTW. jeg gider ikke høre om at den her skulle ligge i "Spil sektionen", da der ikke findes noget for MoH. Samt at dette stadig hedder "spil og programmer" på forsiden, men ikke når du trykker på den ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • har ikke selve spillet men har mange af de foregående MOH spil som klart har været en af mine yndlingsspilserier, da de hvergang kom med god grafik og spillet var sjovt... det bedste var dengang det første MOH spil udkom, som jeg stadig tror jeg har liggende til PS1...


    Men har ikke købt Airborne da folk siger det tager ingen tid at gennemføre hvilket for mig lyder som noget af en skuffelse da jeg havde set frem til det og jeg har sågar spillet Demo'en igennem en hel del gange...

  • Syntes også det virkelig var en skuffelse at det pludselig inden for kort tid var helt overstået :boxed:
    Men syntes rigtig godt om multiplayer delen. Men det kan jo ikke være rigtigt at man skal ofre så mange penge for at få en mulitplayer del. For der virker lidt som om de ikke har haft særlig meget tid.
    Det er ret ærgeligt for de forrige spil de har lavet har virkelig været et hit for mig.


    :offtopic:Tror jeg smutter ud og køber mig Hl2 Orange Box nu. :offtopic:



    Christian.