Forskellige spil jeg ikke kan patche??

  • Hej


    Jeg købte min computer for et godt stykke tid siden da min gamle slidte ikke var i stand til at køre Battlefield 2 dengang de udkom.
    Min computer:


    AMD Athlon(tm) 64 Processor
    3800+
    2,42GHz, 1,50 GB RAM
    Fysisk adresseudvidelse


    Jeg kan køre alle de spil jeg endnu har haft rådighed over og mange af dem har jeg også kunne patche.
    Dog er der en væsentlig del af de spil jeg har prøvet at patche der ikke er blevet patchet.


    De spil jeg kan komme i tanke om som ikke ville patche er:
    Battlefield 2
    Warcraft 3
    Warcraft 3 Frozen Throne
    Command & Conquer 3 Tiberium Wars
    Diablo 2
    Diablo 2 Lord Of Destruction


    De spil jeg har kunne patche korrekt:
    Counter Strike 1.6
    Age Of Mythology
    Football Manager 2007


    Jeg kører med Windows XP Home med service pack 2.


    Hvad tror i? er det en rent tilfældighed og at det bare er forskellige uheldige fejl med alle spillene, eller er det muligt at det er en stor fejl i mit system der gør at de ikke vil patches.


    Med mange yderst venlige hilsner


    Flyvende9

  • Nu ville det hjælpe en hel del at få af vide hvad de specifikke fejl er... Nogle gange har jeg da også haft problemer med at patch eller opdatere et eller andet, men normalt kan det lade sig gøre, der er dog i nogle tilfælde nogle småting man skal gøre før skidtet virker... Men mere information om specifikke fejl etc. Men nej tror ikke det er en stor fejl i dit system tror det er en blanding af 40/80 fejl, fejl fra producenterne etc.

  • Først vil jeg lige sige tak for det hurtige svar.


    Til warcraft III:
    Når jeg vil logge på bnet, så går den igang med at downloade en patch, den stopper så på 98% og går på "svarer ikke"-tilstand, når man så prøver at gå på bnet igen siger den at det er installeret og virker korrekt men går så på "svarer ikke"-tilstand endnu engang. når jeg så prøver for tredje gang begynder den at downloade patchen igen og stopper ved 98%. Jeg har forgæves forsøgt at gentage dette adskillige gange. Spillet kører perfekt i single player, og jeg kunne sagtens spille spillet på min gamle computer med samme cd'er som iøvrigt er fuldt ud lovlige.


    Prepatch.txt:
    Blizzard PrePatch v2.70 compiled on Jul 7 2003
    This program patches Warcraft 3


    Log created at 10:37 pm on 08/05/2007


    ERROR: unable to authenticate archive


    RESULT: Prepatch failed



    Til Battlefield 2:
    Efter jeg har downloadet den 530MB tunge patch starter jeg patchen og den går i stå ved 27%. Jeg kan stadig lukke selve patchingprogrammet ned uden problemer, men det løser ikke mit problem at den stopper ved 27%. Dette gør den også hvis jeg prøver at starte patchen igen. Jeg har prøvet at downloade 4 forskellige patches (også nogle tidligere end den nyeste) og de gør alle det samme. Jeg har prøvet at gensinstallere battlefield mange gange osv. Hver gang efter jeg har prøvet at installere patchen kan jeg ikke starte battlefield 2 igen, den viser bare et sort billede og lukker sig selv.


    Jeg har ikke nogen fil med hvad den sagde mere men jeg er rimelig sikker på at det var noget med at den ikke kunne finde det rigtige arkiv ligesom med warcraft 3.


    Til Command & Conquer 3 Tiberium Wars
    Når jeg prøver at gå online i spillet siger den at jeg skal hente den nyeste patch først, derefter lukker den spillet ned og starter dets eget patching program, den vil derefter til at downloade en fil der hedder patchprepare.exe, men programmet fryser. Der ligger ikke nogen filer i nogle mapper ang. Command & Conquer 3 med nogen fejlmelding ang. patchen.