Opdatere mit Nvidia 8600M GT kort til min asus laptop

  • Hej, jeg har lige købt mig en ny laptop, en Asus G1 S med 2,2 dual 2 core, 2gb ram og ovenstående grafikkort med 256mb ram! Men jeg kan ikk opdatere min driver.. Jeg har købt mig spillet bioshock bl.a. og der er bare blank skærm.


    Jeg har googlet mit problem i 2 dage nu og uanset hvad jeg gør, kommer der en fejlmelding op om at


    "..der er ingen drivere der er kompatibel med det aktuelle hardware"..


    Jeg ved at jeg ikk kan bruge drivere til stationære til min laptop, og synes da også at jeg finder drivere til laptops på http://www.laptopvideo2go.com/.. Stadig kommer dog samme fejlmeddelse...


    Kan I hjælpe mig? det er utrolig frustrerende når man har købt sig en lækker ny gamingmaskine og at man så ikk kan køre spil!



    Mvh Lasse

  • Hmm mit geforce 8600m GT virker da rimelig godt i min bærbar??
    Har du husket at tage den der "*.inf" fil som du skal overskrive i mappen med driveren du downloader... ellers vil den sige at den ikke kan bruge driveren nemlig...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Mener du opdateringen fra laptopvideo2go? Jeg har slet ikk overskrevet noget.. er ikk den største haj til det her.. gider du evt beskrive det for mig, det vil være kanon..


    Min grafik er nu også fin nok, men kan bare ikk forstå jeg ikk kan opdatere og derfor spiller bioshock bla...

  • Jo kan godt lige hjælpe dig med det ;) Vista eller XP??


    Du skal selvfølgelig bare downloade den nyeste driver (lige nu er det 165.01)... Når du har hentet den skal du udpakke den til en mappe... Herefter går du tilbage til LaptopVideo2Go og trykker på "INF" som står på samme linje som driveren du har hentet.. Denne INF fil gemmer du i den mappe hvori du udpakkede driveren, her skal du overskrive den nv4_disp.inf som var med den driveren med denne nye modificerede nv4_disp.inf fil... Når dette er gjort skal du bare dobbeltklikke på setup.exe og installere driveren som normalt...


    Håber du forstår, ellers spørger du bare ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sirtp
    Det er vista.. betyder det noget for den fremgangsmåde du skrev? :P


    Nej ikke andet end at du bare skal vælge vista ude i venstre side når du downloader driveren ;)


    EDIT:
    Her er et direkte link ;)
    http://www.laptopvideo2go.com/drivers/vista

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sirtp
    Tusind tak.. jeg prøver lige så :)


    Linket er det så til den nyeste driver? Synes nemlig der står driver scan på siten...


    du skal bare downloade den nyeste som er 165.01, altså den øverste på listen ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sirtp
    Nu virker det sq.. mange mange tak for hjælpen mester..


    hehe så lidt... ;) Har kun et enkelt problem med mit 8600m GT og det er med dvale og slumre funktionen i windows.. Når jeg sætter den i dvale eller slumre og vækker den igen, så forbliver skærmen sort lige gyldig hvad jeg gør...


    Ved ikke om du har samme problem med din bærbar??

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.