Tweak fejl?

  • Hey folks..
    Jeg har i noget tid haft denne trælse frame-fejl (eller hvad det nu kaldes) og den er ikke blevet rettet eller påpeget, så jeg tænkte det jo måske have noget med mine indstillinger at gøre. Jeg kører Firefox 2.0.0.7 og Vista!


    Det ser således ud.


    [Blocked Image: http://img67.imageshack.us/img67/2382/tweakfejlet1.jpg]
    Direct link: http://img67.imageshack.us/img67/2382/tweakfejlet1.jpg

  • quote OG screenshot ... uhada :))


    nå, men for at være semi-seriøs ... kører samme version som dig af FF, dog under XP (naturligvis) - har ikke oplevet den fejl ... men ville også få SPAT hvis jeg gjorde :O


    Skal vi ikke bare give Vista skylden ? :T - det er jo altid det letteste :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    quote OG screenshot ... uhada :))


    nå, men for at være semi-seriøs ... kører samme version som dig af FF, dog under XP (naturligvis) - har ikke oplevet den fejl ... men ville også få SPAT hvis jeg gjorde :O


    Skal vi ikke bare give Vista skylden ? :T - det er jo altid det letteste :T


    Kører selv Vista, og samme version FF - Ingen problemer her 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    quote OG screenshot ... uhada :))


    nå, men for at være semi-seriøs ... kører samme version som dig af FF, dog under XP (naturligvis) - har ikke oplevet den fejl ... men ville også få SPAT hvis jeg gjorde :O


    Skal vi ikke bare give Vista skylden ? :T - det er jo altid det letteste :T


    Tja, jeg tror nu ikke ligefrem Microsoft har sat en ondsindet bug ind mod Mozilla, men det KUNNE (læs=.. ja, kunne) være det var Vista. jeg er generelt glad for Vista, så intet ondt herfra (det er kun det Aero interface jeg ikke er så vild med! :D)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Kører selv Vista, og samme version FF - Ingen problemer her 8)


    Nå.. Så må jeg jo bare vente på en af "The Great God's" kommer og vejleder mig igennem min svære tid.. Det er træls at kigge på, og ligner ikke standarden for en nørd hjemmeside (læs=jeg har fundet ud af det er min computer den er gal med, men what to do?)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Nå.. Så må jeg jo bare vente på en af "The Great God's" kommer og vejleder mig igennem min svære tid.. Det er træls at kigge på, og ligner ikke standarden for en nørd hjemmeside (læs=jeg har fundet ud af det er min computer den er gal med, men what to do?)


    Smid den i havnen og køb en ny..


    Ej, tag backup af dine bogmærker og plug-ins, afinstaller med et cleaner tool af en art som fjerner FF 100%, og installer igen. Det kan næsten kun være dit FF den er gal med :)

  • https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2109 ;)


    [Blocked Image: http://img141.imageshack.us/img141/2015/screenshot044aj5.png]


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Kører selv Vista, og samme version FF - Ingen problemer her 8)


    Hmm, så må det jo værer tAshDa´s grafikkort der ikke kan trække BÅDE Vista og FireFox på én gang ... det er da klart :crazyeyes: ... det er en helt ny type OS-lag vi oplever her ... simpelthen :))


    En anden mulighed er at de prøjsere som har programmeret det her forum har drukket lidt for mange bajere sidst de lavede en update ... alt er vel muligt :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Flyttet...


    Har du flyttet fejlen ? ... groovy ... hvis den så bare er røget over på HOL, så er den god fin ;)


  • Kører ikke med Aero, men med gode gamle Windows2000-interface :)

  • Ja, det sker af og til på mine forældres comp.. De render oss med xp og ff, og der opstår det. Røvirriterende, men så er det godt at F5 klarer det ;)

  • bruger vista 64bit og ff, ingen problemer. syns godt nok jeg havde det engang på XP i en kort periode dog.. .:/ tror det en fejl i firefox. der skal en reinstalation af firefox til


    edit: bruger også addblock og det skaber ingen problemer

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • Så drop dog ildræven... Den er sgu ikke så fantastisk som mange gerne vil gøre den til... Jeg bruger selv AvantBrowser og synes det er den bedste browser jeg har prøvet, har ellers været en del igennem... Opera er også rimelig god, men lidt tung... AvantBrowser har de funktioner jeg skal bruge og er rimelig hurtig... Sååå jah måske lidt :offtopic: men det skal jo passe til de andre indlæg :P

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().