Fra Vista til xp??

  • Heysa..


    Nu har jeg haft vista på min pc i 3 mdr, og det er sku ikke lige mig. Så vil godt tilbage til mit XP igen, men hvilken metode er lettest. Jeg vil også gerne ha ryddet hele hardisken, som om jeg bare skal gå I dog og slette alt, goså begynde helt fra bunden af med at install win 95 først også XP, eller er der en lettere metode??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Chingy88
    Jo det skal jeg, men kan man godt install XP uden noget andet styresystem i forvejen???


    JA.. Hvorfor skulle du ikke kunne det..?! Hehe du mener at du skulle installere win95->win98->win2k og derefter XP eller hvad..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Chingy88
    nej regnede med jeg bare sku install win95, også derefter XP


    Hvorfor dog det??
    Du kan bare installere XP ved at boote på XP-cd'en....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Chingy88
    Nårh okai, tak. Skal jeg så bare skrive install eller noget i den stil i dos


    Tag din windows XP cd og smid den i drevet mens du har den tændt. Så slukker du og tænder igen, så kan du boote fra cden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Tag din windows XP cd og smid den i drevet mens du har den tændt. Så slukker du og tænder igen, så kan du boote fra cden.


    hvis din bios står til at boote fra cd, skulle den dog gerne, og så kommen den med "tryk på en tast for at installere windows xp" eller noget lignede

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.