Sync med Google Calendar

  • Hej,


    Jeg skriver for at høre, om der er nogen, som ved, hvordan jeg kan jeg synkronisere min mobiltelefon med Google Calendar? Jeg har en Sony Ericsson w710i.


    Jeg ønsker en applikation, som gør, at jeg kan tilslutte telefonen til computeren og derved synkronisere - Altså ikke én, hvor jeg skal gå på internettet med telefonen. Jeg har søgt på Google og bl.a. fundet http://www.gcalsync.com/ , men jeg kan ikke umiddelbart får det til at virke, og så ser det ikke ud til, at programmet understøttet den telefon, jeg har.


    På forhånd tak.


    Mvh Schindler

  • Nej, det ville jeg også gerne - Men når jeg prøver at hente filen til installation fra siden, skriver den 'Failed to load Main-Class manifest attribute from C:\Users\Jakob\AppData\Local\Temp\gcalsync-2.jar'. Eller faktisk kan jeg godt hente den. Når jeg så prøver at åbne den skriver den det her. Har også prøvet at åbne direkte, men får samme besked. Nogen bud på hvorfor?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schindler
    ...Hvordan gør man så det..?


    To install, visit http://wap.gcalsync.com with your phone's browser


    You can also download the files here if you prefer to install via USB, Bluetooth or infrared (see your phone's manual for how to do this).
    gcalsync.jad gcalsync.jar signed version - for most phones
    gcalsync.jad gcalsync.jar unsigned version - try this if your phone will not let you install the signed version
    gcalsync.jad gcalsync.cod for Blackberry

  • Altså læse kan jeg godt. Jeg har hentet filen ned på min computer - Og derfra ved jeg så ikke hvad jeg skal gøre for at få den installeret på telefonen. Jeg har tilsluttet den via USB, men ja, derfra...?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schindler
    Altså læse kan jeg godt. Jeg har hentet filen ned på min computer - Og derfra ved jeg så ikke hvad jeg skal gøre for at få den installeret på telefonen. Jeg har tilsluttet den via USB, men ja, derfra...?


    Så kan du også læse at det ville være en fin idé at læse hvordan du gør dette i din telefons manual :)

  • Tror du, at der specifikt står, hvordan man installerer netop denne applikation..? Det gør der ikke, det er selvfølgelig formuleret i generelle vendinger og med henvisning til alt muligt, man ikke kan bruge til noget.


    Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle, som ved noget, om hvordan man installerer denne slags ting på mobiltelefoner...?


    På forhånd tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schindler
    Tror du, at der specifikt står, hvordan man installerer netop denne applikation..? Det gør der ikke, det er selvfølgelig formuleret i generelle vendinger og med henvisning til alt muligt, man ikke kan bruge til noget.


    Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle, som ved noget, om hvordan man installerer denne slags ting på mobiltelefoner...?


    På forhånd tak.


    http://www.google.dk/search?hl…ications+on+sony+ericsson

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schindler
    Tror du, at der specifikt står, hvordan man installerer netop denne applikation..? Det gør der ikke, det er selvfølgelig formuleret i generelle vendinger og med henvisning til alt muligt, man ikke kan bruge til noget.


    Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle, som ved noget, om hvordan man installerer denne slags ting på mobiltelefoner...?


    På forhånd tak.


    Tjah, det står da sådan set rimelig klart i min telefons manual.


    - Javaspil og programmer skal gemmes i \MSSEMC\Media\files\other\


    Det er på min telefon, også en Sony Ericsson, så der burde ikke være meget forskel fra min til din. At du ikke kan bruge de "generelle vendinger og henvisnigner" til noget forstår jeg så ikke helt.


    Edit: Virker 100% her.

  • Okay - I min står der følgende:


    "Vælg et spil eller program, og overfør ved at følge vejledningen på webstedet" - Og senere: "Vælg den mappe, programmet skal gemmes og installeres i".


    Det er, hvad jeg kalder generelle, ubrugelige vendinger. Det er ikke for at stejle, men for at sige, at det ikke er noget, som gør mig klogere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schindler
    Okay - I min står der følgende:


    "Vælg et spil eller program, og overfør ved at følge vejledningen på webstedet" - Og senere: "Vælg den mappe, programmet skal gemmes og installeres i".


    Det er, hvad jeg kalder generelle, ubrugelige vendinger. Det er ikke for at stejle, men for at sige, at det ikke er noget, som gør mig klogere.


    Okay så. Så prøv at smid telefonen i computeren og check om vejen her er der: \MSSEMC\Media\files\other\
    Hvis den er, så smid de 2 filer du har downloadet derind, og åbn så den nye fil på din telefon under "Anden eller Andre" alt efter hvad det hedder på din.

  • ...Det er den desværre ikke. Når jeg sætter telefonen i og vælger fildelingstilstand på telefonen, kan computeren godt 'se' telefonen. Men når jeg så åbner mappen, er den bare tom. Og hvis jeg forsøger at lægge den ønskede java-applikation deri, siger den til mig, at jeg ikke kan. Jeg ved ikke, hvad problemet er?