Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 27. september 2007, 17:07

Hej

Jeg har et lille problem når jeg spiller World of Warcraft. Nogle gange er det som om min shift knap bare bliver holdt nede hele tiden. Jeg ved ikke hvad der udløser det, men det er vildt irriterende da jeg har en masse knapper bindet med shift+[tast]. Der kan gå lang tid før det kommer men når det så kommer er det vildt træls. Men det underlige er at når jeg skriver noget kommer det ikke som stort som det ville gøre hvis man holdte shift nede. Men hvis jeg fx trykker V så tager den automatisk shift+V knappen jeg har.

Kan det have noget med "træge taster" at gøre? Help! :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

2

torsdag, 27. september 2007, 19:50

Er det mon "sticky keys" der driller. Hvis du trykker <shift> 5 gange i træk aktiveres den som sticky. Det er en "accesibility" option der er slået til som default i windows. Her er lidt om det (og hvordan det slås fra): http://www.microsoft.com/enable/training…stickykeys.aspx

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

torsdag, 27. september 2007, 19:56

Jeg har selv oplevet det problem. Årsagen var simpelt hen bare at jeg havde en masse skidt og lort som var faldet ned i mit keyboard, så som chips og andet snask.
Nu ved jeg ikke om dette evt kunne være problemet, men du kunne da prøve at ryste dit keyboard godt og grundigt, det hjalp ihverfald mig - da alt det rod kom ud, og det var bestemt ikke noget rart syn ;)

Intel E8400
Asus P5QL Pro Mobo
896MB GeForce GTX260
500GB F1 SataII HDD
2x2 GB DDR2 Ram - Kingston
Nzxt Hush Kabinet - Sort
22" SyncMaster 2253BW

Zepto Nox A14

4

torsdag, 27. september 2007, 20:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af jacobask
Er det mon "sticky keys" der driller. Hvis du trykker <shift> 5 gange i træk aktiveres den som sticky. Det er en "accesibility" option der er slået til som default i windows. Her er lidt om det (og hvordan det slås fra): http://www.microsoft.com/enable/training…stickykeys.aspx

/ask

Hvad er "Accessibility Options" for en i kontrolpanel? :rolleyes:

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka
Jeg har selv oplevet det problem. Årsagen var simpelt hen bare at jeg havde en masse skidt og lort som var faldet ned i mit keyboard, så som chips og andet snask.
Nu ved jeg ikke om dette evt kunne være problemet, men du kunne da prøve at ryste dit keyboard godt og grundigt, det hjalp ihverfald mig - da alt det rod kom ud, og det var bestemt ikke noget rart syn ;)

Nix, når jeg går ud af wow og ind igen fx er det der ikke mere (er prøvet 20+ gange)

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (27.09.2007, 20:58)

5

torsdag, 27. september 2007, 21:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Handikaphjælp? Det er mit bud (jeg har ikke adgang til nogen DK windows...

/ask

6

torsdag, 27. september 2007, 21:22

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Handikaphjælp? Det er mit bud (jeg har ikke adgang til nogen DK windows...

/ask

Ahhh, ja det var det. Der hedder det Træge Taster som jeg skrev i #1, men de er slået fra :(

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

7

fredag, 28. september 2007, 07:51

Du må da ret hurtigt kunne udelukke om det er p.g.a. at tastaturet er fyldt med l*** ved at sætte et andet til, er det ikke det kunne det tyde på software fejl.

/ask

8

fredag, 28. september 2007, 22:27

Citeret

Du må da ret hurtigt kunne udelukke om det er p.g.a. at tastaturet er fyldt med l*** ved at sætte et andet til, er det ikke det kunne det tyde på software fejl.

/ask

Det går væk hvis jeg går ud af wow og ind igen. Det har ikke noget med at selve shift knappen holdes nede

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Seneste tests og artikler

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny ASUS RT-AC87U AC2400 Dual-Band Gigabit Wireless Router

ASUS har annonceret RT-AC87U,
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare kommer ikke til Wii U

Sledgehammer Games har bekræft
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Note 3 Neo får KitKat

Samsung er begyndt at rulle Go
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 34

Tweak.dk tager igen i denne ug
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.