Fejl ved dr.dk tv

  • Go'aften derude


    Jeg har et problem med at jeg ikke kan få lov at afspille de filmklip der bliver vist inde på http://www.dr.dk i net-afspilleren eller hvad man skal kalde den.


    Når jeg vælger et klip, står der "Forbereder klip..." og efter et par sekunder dukker dette vindue op:


    Quote

    Der opstod en fejl (fejl -1072885312):
    Windows Media Player kan ikke afspille filen, da der opstod en netværksfejl. Serveren er muligvis ikke tilgængelig (den kan f.eks. være optaget eller offline), eller der er mulgivis ikke oprettet forbindelse til netværket.


    Nogen der kan hjælpe?

  • fejlen har jeg også fået de sidste par dage, det har virket fint før , tror fejlen ligger ved Dr.dk/skodbelastedeServere/ellerNoget :)

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • DR DK TV er den mest useriøse internet tv station der findes!
    -de tillader f.eks. kun 2.000 samtidige brugere på live tv!
    Det giver jo ingen mening når her altså er 5.6 millioner mennesker i landet!


    Samtidig så kommer der gang på gang den ene suspekte fejl efter den anden når man vil afspille noget fra deres netplayer - blandt andet den du selv har fundet.

  • Så må de jo sætte kvaliteten ned efter behovet, hvis de da ikke kan få fat i en større forbindelse. De har ihvertfald pengene.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jamen jeg er da trods alt rigtig glad for at høre at det er hos DR fejlen ligger, det virker nemlig nogen gange. Bare træls at de tillader så få brugere ad gangen... typisk.......


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Så må de jo sætte kvaliteten ned efter behovet, hvis de da ikke kan få fat i en større forbindelse. De har ihvertfald pengene.


    Ja det har de jo så ikke længere med det KÆÆÆÆÆMPE underskud den nye DR-bygning gav. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jamen jeg er da trods alt rigtig glad for at høre at det er hos DR fejlen ligger, det virker nemlig nogen gange. Bare træls at de tillader så få brugere ad gangen... typisk.......



    Ja det har de jo så ikke længere med det KÆÆÆÆÆMPE underskud den nye DR-bygning gav. :boxed:


    Ja det kan man jo kun gisne om når man jo ikke kan se deres regnskab.
    Men så må de jo fyre nogle flere :finger:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe