Sur på BF1942+DC v0,4

  • Okay, nu kan det være nok X(


    De sidste par dage har jeg knoklet med at få det lort til at virke men det vil det ikke!


    Efter at have opdateret Battlefield til ver 1,45, for at
    kunne spille Desert Combat, vil lortet ikke køre
    ordentligt. Jeg kan nå at gå ind i en bane og spille
    den i forskellige mængder tid (nogle gange 2
    sekunder og andre gange kan jeg spille i over en time)
    men en ting er sikkert på et eller andet tidspunkt hopper
    den ud af spillet. Den går ikke fast, den hopper bare ud af spillet,
    og det gælder både BF1942 og DC v0,4 X(


    Og indtil videre spiller jeg kun singleplayer




    Udlukkede muligheder:


    1: Virusscan disabled
    2: Firewall disabled
    3: Netværk disabled
    4: Intet oc - og nej cpu'en er ike brændt varm, temp ved normal speed: 35 c ved load !




    HJÆLP! :baby:

  • jeg havde samme porblem en dag.. det var bare CS i stedet.. jeg genstartede min com og norton fandt en virus som gjorde lige pludselig ikk kunne spille com.. norton kunne ikk gøre noget ved den, så jeg formaterede hele lortet og nu virker det

  • Quote

    Originally posted by niszen
    jeg havde samme porblem en dag.. det var bare CS i stedet.. jeg genstartede min com og norton fandt en virus som gjorde lige pludselig ikk kunne spille com.. norton kunne ikk gøre noget ved den, så jeg formaterede hele lortet og nu virker det


    Der er samme problem på både min fars og min og vi kører begge med macafee antivirus og firewall... Tror næppe det er en virus....

  • den kunne jo snyde norton, så den kan vel også snyde det andet.. kunne være virus var kommet foran dine antivirus programmer.. hvornår har du sidst opdateret din antivirus?..

  • Quote

    Originally posted by niszen
    den kunne jo snyde norton, så den kan vel også snyde det andet.. kunne være virus var kommet foran dine antivirus programmer.. hvornår har du sidst opdateret din antivirus?..


    den er 100% up-to-date ;)

  • Yo


    Det er vel den originale udgave af spillet du har (og altså ikke en brændt/cracked udgave)?


    Har oplevet en cracked udgave der også var totalt håbløs!


    \\

  • Er faktisk også sur på det nu. :(


    Har kørt fint et stykke tid og virker fint, når jeg spiller på nettet, men creater jeg et game og spiller sammen med en eller flere på hjemme netværket, hopper det ofte ud og ofte er der "Warning connection problems detected" Fatter ikke hvorfor den gør det, men er temmelig irriterende. Ofte lukkes spillet pludseligt bare ned.
    Og ja, alle spil der kører på computerne er originale med de tilhørende keys.

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Er faktisk også sur på det nu. :(


    Har kørt fint et stykke tid og virker fint, når jeg spiller på nettet, men creater jeg et game og spiller sammen med en eller flere på hjemme netværket, hopper det ofte ud og ofte er der "Warning connection problems detected" Fatter ikke hvorfor den gør det, men er temmelig irriterende. Ofte lukkes spillet pludseligt bare ned.
    Og ja, alle spil der kører på computerne er originale med de tilhørende keys.


    Hmmm det lyder ikke godt. :rolleyes:

  • Nu har jeg lige spillet det til netparty 100% problemfrit i temli lang tid :D


    Det må jo så være i spillets singleplayer del .................................................... :rolleyes: :] ........................ Hmm.............

  • Jeg har haft samme problem det var altså hardwareproblemer. eller hvis man oc´er for hårdt.
    Det med at man hoster et game hvis du spiller på samme pc kan jeg godt forstå du får problemer spillet i sig selv er krævende

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR