Underlige "hak" i Medal of Honor Airborne.

  • Som overskriften siger, for jeg ca hvert 5-10 sekund nogle sjove hak i MoHA. De varer sådan ca under et sekund men er voldsomt belastende at spille med.


    Specs:


    E6600
    8800gtx
    2gig ram
    vista 32bit


    Grafikkort drivers er self opdateret ;)

  • Er det demo'en og til sidst så kan det være ram da du kun har 2GB og jeg havde samme problem med BF2 nu aner jeg ikke hvor ram slugende MOH er men kunne godt forestille mig det brugte noget...

  • Jeg har et næsten identisk setup, og jeg har ikke det problem, så 2 GB er nok hos mig.


    Har du andre ting kørende i baggrunden?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Er det demo'en og til sidst så kan det være ram da du kun har 2GB og jeg havde samme problem med BF2 nu aner jeg ikke hvor ram slugende MOH er men kunne godt forestille mig det brugte noget...



    Det er både i demoen og i den fulde version

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Det er både i demoen og i den fulde version


    Som Malk skriver hvad har du kørende i baggrunden for da jeg kørte med 32 bit Vista, der havde jeg det problem at jeg fik små slags spikelags agtig noget, og det var grundet at der ikke var nok ram, fordi jeg havde programmer som VT TS etc. kørende mens jeg spillede...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Det er både i demoen og i den fulde version


    Hvor har du købt det? Bliver det ikke først udgivet på torsdag?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon


    Det udkom i tirsdags mener jeg, måske ikke her hjemme, men derfor kan man jo godt få fat i det, bla. hente det fra EA.


    Bare synd singleplayer delen ikke er længere, gennemførte det hele igår.
    -Håber der kommer en udvidelse, for det er da et super fedt spil!


    Okay hvor mange timer brugte du på det? og på hvilken sværhedsgrad for havde tænkt mig at købe dem men hvis det er så hurtigt overstået så gider jeg ikke...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Okay hvor mange timer brugte du på det? og på hvilken sværhedsgrad for havde tænkt mig at købe dem men hvis det er så hurtigt overstået så gider jeg ikke...


    Hmm max 8timer tror jeg, og på normal ud af de 3. Men der er mange "forskellige" måder at gennemføre hver mission på, kommer an på hvor du har tænkt dig at lande når du springer ud af flyet.
    Også er der rewards osv for hvor godt du klare det..


    Men det er nok MP delen de har gjort mest ud af, har jeg dog ikk prøvet endnu. Men kunne forestille mig den er fed !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon


    Det udkom i tirsdags mener jeg, måske ikke her hjemme, men derfor kan man jo godt få fat i det, bla. hente det fra EA.


    Bare synd singleplayer delen ikke er længere, gennemførte det hele igår.
    -Håber der kommer en udvidelse, for det er da et super fedt spil!



    Enig. Ærgeligt det ikke er længere end det er