Nyudviklet program til test

  • Hej Tweakere!


    Firmaet jeg er ansat hos har udviklet et nyt værktøj til ældre, hvorved de skulle have lettere ved at manøvrere rundt i de vigtigste funktioner på en PC. Såsom internettet, E-mail og underholdning. Der vil være mulighed for udvidelser i fremtiden.


    Jeg skal lige understrege at dette ikke skal ses som reklame, da vi ikke har nogle annoncører endnu. Men programmets bagland skal selvfølgelig financieres af bannerreklamer meget lig dette sites bannerreklamer, når den endelige version engang er færdig.


    LetNet, som programmet hedder, er en BETA version på nuværende tidspunkt, og downloader man programmet er det selvfølgelig af egen fri vilje og risiko (hvilket der helst ikke skulle være :crazyeyes:).


    Programmet har været offentligt tilgængeligt siden igår (fredag d. 31/8 07) og vi vil meget MEGET gerne have KONSTRUKTIV kritik, da vi går ud fra at brugere på dette fora har en del mere teknisk indsigt end resten af den danske befolkning. Alt flaming og nedsabling af programmet frabedes venligst. Alt konstruktiv kritik modtages med stor taknemmelighed.


    Vi har allerede fundet nogle issues i browseren, men hold jer endelig ikke tilbage.


    Pop-up killer i browseren er med vilje... pt slår den alle pop-ups ihjel.


    Jeg vil vende tilbage i denne tråd jævnligt.


    (til sidst: hvis administratorerne finder denne tråd upassende så har jeg vel ikke noget at sige? :$)


    LetNet programmet kan hentes her:


    http://www.letnet.dk


    Mvh Anarchy



    Denne tråd er osse oprettet på andre fora: (tweakup.dk, hol.dk og overclocking.dk)

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

    Rettet 2 gange, sidst af Anarchy ().

  • Nu har jeg kun lige downloaded og prøvet det, men vil lige sige at man skal hente netframework etc. først hvilket tog en evighed. :crazyeyes: Eller ikke helt en evighed, men tog et godt stykke tid i hvert fald.


    Derudover syntes jeg det er mærkligt man skal en helvedes masse igennem bare for at downloade.


    Lige til sidst har jeg opdaget at min tilbageknap på musen ikke virker...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Nu har jeg kun lige downloaded og prøvet det, men vil lige sige at man skal hente netframework etc. først hvilket tog en evighed. :crazyeyes: Eller ikke helt en evighed, men tog et godt stykke tid i hvert fald.


    Derudover syntes jeg det er mærkligt man skal en helvedes masse igennem bare for at downloade.


    Lige til sidst har jeg opdaget at min tilbageknap på musen ikke virker...


    De hurdler man skal over inden programmet er endeligt installeret er indtil videre en nødvendighed da vi helt vil undgå at brugeren (som som regel er en af den ældre generation uden det store kendskab til opsætninger af e-mails) skal opsætte e-mail konti i selve programmet. Derfor giver vi dem en gratis @post.letnet.dk e-mail.


    Alt dobbelt klik, tilbage klik og andre ekstra funktioner i browseren er deaktiveret for at brugeren ikke skal blive forvirret over "fejl" aktioner.


    Vil dog lige kigge på installeren en ekstra gang :)

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l


  • ja okay fair nok, men syntes bare at man ikke kan benytte musens tilbage knap er lidt nederen :D