Intenet explore 7

  • jeg sidder med en windows xp home version 2002 og er updated
    men jeg har kun internet explore 6


    burte windows-update ikke update til internet explore 7 ?



    for min kami har internet explore 7 på sin pc med windows xp home :crazyeyes:


    cheese

  • Lidt forskelligt - alt efter hvordan man lige har fået opdateret, så er E7 en frivillig opdatering eller ej, så bare gå ind og opdaterer manuelt.


    Men faktisk lidt sjovt, har nemlig lagt mærke til at SP2 udgaver af XP pro fik opdateringen som henholdsvis - vigtig og frivillig?

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • grineren - har lige instaleret min gamle - Windows XP home OEM.


    på mit nye system (alt er nyt) og den aktiverede sq uden at ringe til M$ eller noget



    der er ellers en del der mener at OEM. "binder" sig til bundkorted :crazyeyes:

  • Hvad skal man også med IE :razz:


    Går det helt galt, så hent den standalone version, som nu engang er tilgængelig. Bruger den selv, men dog kun til at teste hjemmesider i. Andet kan man da ikke bruge den browser til, altså er man bare lidt seriøs bruger man da noget andet :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Hvad skal man også med IE :razz:


    Går det helt galt, så hent den standalone version, som nu engang er tilgængelig. Bruger den selv, men dog kun til at teste hjemmesider i. Andet kan man da ikke bruge den browser til, altså er man bare lidt seriøs bruger man da noget andet :razz:


    Jeg har en dårlig vane med at klikke på det lille E :D


    Eller når jeg er bevidst om det bruger jeg Opera...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Jeg har en dårlig vane med at klikke på det lille E :D


    Eller når jeg er bevidst om det bruger jeg Opera...


    Hehe, Opera er nu også en fantastisk browser, det må man da sige. Ærgeligt, at den bare ikke har plugins som FF ellers ville den være mit foretrukne valg. Den loader superhurtig og faktisk også mere smooth at se på, sådan rent grafisk.


    Men altså ja, man har 2 valg, FF eller O, vælger man andet, sååh :razz:

  • brugte firefox en rum tid - men det var for besværligt at gæmme foretrukne ect.
    og andre små bugs


    og vil helst installere så lidt så muligt - dovenskab + jeg fromaterer tit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DonRon
    brugte firefox en rum tid - men det var for besværligt at gæmme foretrukne ect.
    og andre små bugs


    og vil helst installere så lidt så muligt - dovenskab + jeg fromaterer tit


    Hmm, besværligt at gemme, det er vel ligeså let som at pisse stående ? :razz:


    Men fair nok :)

  • Jeg bruger en borwser der hedder AvantBrowser..! Synes den er super overskuelig og har flere og bedre funktioner end std. IE7... Samtidig bruger den Internet Explorer som base, dvs. at alt virker som med IE.. Har aldrig syntes om Firefox (ved ikke hvorfor)... Hehe installerede den engang hvorefter jeg ikke kunne uninstalle den igen, så blev jeg rimelig pissed på den.. Har ikke prøvet Firefox siden, men ønsker heller ikke at skifte...


    BTW. hvis du formatere tit hvorfor så ikke lave et image?? Jeg kan gendanne hele min PC fra mit image på 10min.... Så jeg spilder sjældent tiden på at scanne efter vira, fordi det simpelthen er bedre og hurtigere at gendanne mit image :D Bare en idé jeg fik da jeg læste dine posts...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • vira ? mener du virus ?


    har aldrig haft virus
    bruger ikke torrent men usenet som er 100% virus fri


    så jeg bruger ikke antivirus, firewall ect


    når jeg formaterer hver 3måned er det bla. andet for at installere nye drivere og nye versioner af mine apps. ect. alså for at update alt hvad kan updates



    Macimuz: jeg gider ikke firefox, internet browseren er ikke så vigtig




    ** vil bare have google på de nye sider jeg åbner i browseren i IE7 **



    http://i162.photobucket.com/al…donron9/Unavngivet-25.jpg


    :T


  • Hehe okai... Så kan jeg godt se at så virker et image ikke... Hmm ved ikke hvordan man får den op på de nye tabs i IE7... Men det kan i hvert fald lade sig gøre i avantbrowser....
    Hvis du vil prøve den er det her: http://www.avantbrowser.com/
    Hehe kan ikke anbefale den nok! Jeg synes simpelthen den virker perfekt.. Og har mange af de funktioner som Firefox også har...
    En af de funktioner jeg synes er kanon er når jeg roder rundt og får lukket den forkerte tab... Så skal jeg i IE7 bruge en del tid på at finde sitet igen i oversigten over besøgte websites.. I AvantBrowser kan man simpelt bare åbne de tabs man sidst har lukket... Denne funktion bruger jeg rigtig meget..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet 2 gange, sidst af xdream ().



  • ja det er jo også så svært.


    internetindstillinger- generelt


    fin Faner vælg Indstillinger.


    klik på åbn startsiden på nye faner i stedet for tom side.


    hvis du stadig får den tomme side, klikker du bare på vis ikke denne side igen.


    har aldrig brugt IE, bruger FF men det kunne fixes på 1 minut :9xo


  • Dit tab ;)


    P.s. Det var iøvrigt ironi med Firefox Google-startsiden