1

tirsdag, 14. oktober 2003, 09:59

Hej

Når jeg tilføjer en mappe i pah med path c:\test;%path% virker det til at være rigtigt, for når jeg bagefter bare skriver PATH viser den stien med den nye mappe, men når jeg så skriver exit for at lukke cmd bliver den nye mappe slettet igen, nogle der ved hvorfor? eller hvordan man skal gør for at ændre i den?

Med venlig hilsen nOrphf

2

onsdag, 15. oktober 2003, 00:25

Citeret

Originally posted by nOrphf
Hej

Når jeg tilføjer en mappe i pah med path c:\test;%path% virker det til at være rigtigt, for når jeg bagefter bare skriver PATH viser den stien med den nye mappe, men når jeg så skriver exit for at lukke cmd bliver den nye mappe slettet igen, nogle der ved hvorfor? eller hvordan man skal gør for at ændre i den?

Øh det er nok mig der er dum, men jeg har læst din tråd et par gange og fatter den desværre stadig ikke helt ?

Kan du ikke prøve at detaljere det lidt mere evt. med eksempler fra din comp ? :D

3

onsdag, 15. oktober 2003, 00:41

Jeg vil gerne lige sige undskyld jeg har fundet ud af, taket været dit svar, at det er noget vrøvl jeg skriver.
Jeg lukker der for tråden og starter en ny med subjekt kommandoen "Kør".

Med venlig hilsen nOrphf

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.