Bedste forhandler af DVD film!

  • Jeg sidder her og skal finde en god biks, at købe Matrix Reloaded. Jeg har kun købt få DVD film over nettet, og ville høre fra jer der har flere erfaringer. Hvilke forhandlere er gode? Dvs. god service, hurtig levering, ordentlige varer.


    Well?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Men det kan jo spare sig alligevel. Jeg har ikke set Matrix Reloaded til 199,- i butikker i Odense.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Men det kan jo spare sig alligevel. Jeg har ikke set Matrix Reloaded til 199,- i butikker i Odense.


    Okey... Ja, så kan det jo nok hvis den koster mere i Odense.... Jeg har set priserne svinge på den film fra ~200 til ~270... Ved ikke hvad der sker for dem... :]

  • dvdpusheren.dk er billige, men NØJ hvor er de langsomme om at levere :rolleyes:


    dvdoo.dk er måske lidt dyrere med nogen ting (men i nogle tilfælde faktisk billigere end dvdpusheren.dk) men har god service og leverer hurtigt.


    Axelmusic.dk er også en go shop. De er billige og har et enormt stort udvalg af import dvd'er...


    Held og lykke..

  • Jeg har brugt http://www.dvdpusheren.dk de er hurtige og flinke og er der probs så løser de dem uden brok.
    Og forsendelse er gratis da du kun kan betale med kort.
    Også prøvet http://www.softxchange.dk de er også gode , lidt langsomme til at sende , de bruger fjernlager , men ellers fin nok.



    The_Unforgiven

  • lol :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg køber alle mine DVd'er i Canada - Dv-Depot.com - Super sted med den bedste kunde service der findes. De betalt f.eks. min porto på en defekt disk og den blev erstattet uden nogen extra forsendelsesomkostninger.


    De bruger DHL så der er leveringen indenfor 2-4 dage, hver gang.


    Matrix Reloaded koster 157kr. forsendelsen er 70kr for 1-7 disks.


    Og nu sidder der nok nogle og tænker, at det kan jo ikke betale sig for det bliver nuppet i tolden!!! Men der kan I godt tro om. Forsejlingen bliver brudt af dem og filmene deklareres som Used software samples. Smart og der er stadig garanti.


    Jeg har købt hos dem i over 2 år og er ikke blevet skuffet endnu.


  • tja Axelmusic kan importere lovligt så jeg fatter ikke at man gider købe hos nogen der laver fusk

  • Quote

    tja Axelmusic kan importere lovligt så jeg fatter ikke at man gider købe hos nogen der laver fusk


    Det er ikke fusk! De svenske toldmyndigheder havde på et tidspunkt stoppet for forsendelserne til sverrige og undersøgte sagen, men kunne ikke gøre noget da der ingen ulovligheder fandt sted.


    Når en forsejling et brudt er en vare pr. definition brugt - derfor used software samples!

  • jeg ved godt det ikk har noget med dvd forhandler at gøre, men nogen der kender nogen steder hvor man kan købe cd'er på nettet??

  • Quote

    Originally posted by TreyPocca


    Det er ikke fusk! De svenske toldmyndigheder havde på et tidspunkt stoppet for forsendelserne til sverrige og undersøgte sagen, men kunne ikke gøre noget da der ingen ulovligheder fandt sted.


    Når en forsejling et brudt er en vare pr. definition brugt - derfor used software samples!


    du kalder ikke det for fusk når man med vilje bryder en forsejling/plumbering for ikke at betale told/skat i et givent land man ønsker at importere en vare til ???? det kalder jeg sgu for fusk!!

  • Quote

    Originally posted by niszen
    jeg ved godt det ikk har noget med dvd forhandler at gøre, men nogen der kender nogen steder hvor man kan købe cd'er på nettet??


    ingen der kender nogen??

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless