Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 13. oktober 2003, 17:53

Jeg sidder her og skal finde en god biks, at købe Matrix Reloaded. Jeg har kun købt få DVD film over nettet, og ville høre fra jer der har flere erfaringer. Hvilke forhandlere er gode? Dvs. god service, hurtig levering, ordentlige varer.

Well?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

mandag, 13. oktober 2003, 17:55

Jeg fortrækker at handle sådan nogle ting når jeg alligevel er nede og handle andre ting. Er jo ingen grund til at betale porto og så vente på levering hvis det kan undgås... :))

3

mandag, 13. oktober 2003, 18:01

Men det kan jo spare sig alligevel. Jeg har ikke set Matrix Reloaded til 199,- i butikker i Odense.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

mandag, 13. oktober 2003, 18:03

Citeret

Originally posted by Berleburg
Men det kan jo spare sig alligevel. Jeg har ikke set Matrix Reloaded til 199,- i butikker i Odense.

Okey... Ja, så kan det jo nok hvis den koster mere i Odense.... Jeg har set priserne svinge på den film fra ~200 til ~270... Ved ikke hvad der sker for dem... :]

5

mandag, 13. oktober 2003, 18:10

Prøv dvdpusheren. Har aldrig prøver at handle der, men har kun hørt godt om dem.
De har hvis matrix reloaded til 215,-

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

6

mandag, 13. oktober 2003, 18:21

dvdpusheren.dk er billige, men NØJ hvor er de langsomme om at levere :rolleyes:

dvdoo.dk er måske lidt dyrere med nogen ting (men i nogle tilfælde faktisk billigere end dvdpusheren.dk) men har god service og leverer hurtigt.

Axelmusic.dk er også en go shop. De er billige og har et enormt stort udvalg af import dvd'er...

Held og lykke..

7

mandag, 13. oktober 2003, 18:46

Prøv at kigge på www.dvdoo.dk der købte jeg i sin tid nogle Dvd'er og de sendte dem gratis. Nu betaler du kun et gebyr på 19 kr. hvis du betaler med dankort. Hvis det er efterkrav koster det 59 kr.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "bentzin" (13.10.2003, 23:59)

8

mandag, 13. oktober 2003, 18:46

Jeg har brugt www.dvdpusheren.dk de er hurtige og flinke og er der probs så løser de dem uden brok.
Og forsendelse er gratis da du kun kan betale med kort.
Også prøvet www.softxchange.dk de er også gode , lidt langsomme til at sende , de bruger fjernlager , men ellers fin nok.

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (13.10.2003, 18:47)

9

tirsdag, 14. oktober 2003, 00:16

Har købt min hos Blockbuster til 229 inc plakat og læskedrik.

SOLTEK SL-75FRN2
AMD Barton 2500+
1GB PC 2700
Asus N6600GT
IN A THERMALTAKE

10

tirsdag, 14. oktober 2003, 00:59

lol :D

11

tirsdag, 14. oktober 2003, 01:33

Har næsten altid brugt www.dvdoo.dk Men www.dvdpriser.dk er jo GENIALT :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kimsdipchips" (14.10.2003, 01:33)

12

tirsdag, 14. oktober 2003, 02:17

Citeret

Originally posted by bentzin
Prøv at kigge på www.dvdoo.dk der købte jeg i sin tid nogle Dvd'er og de sendte dem gratis. Nu betaler du kun et gebyr på 19 kr. hvis du betaler med dankort. Hvis det er efterkrav koster det 59 kr.

Enig ;)

13

tirsdag, 14. oktober 2003, 03:34

Jeg køber alle mine DVd'er i Canada - Dv-Depot.com - Super sted med den bedste kunde service der findes. De betalt f.eks. min porto på en defekt disk og den blev erstattet uden nogen extra forsendelsesomkostninger.

De bruger DHL så der er leveringen indenfor 2-4 dage, hver gang.

Matrix Reloaded koster 157kr. forsendelsen er 70kr for 1-7 disks.

Og nu sidder der nok nogle og tænker, at det kan jo ikke betale sig for det bliver nuppet i tolden!!! Men der kan I godt tro om. Forsejlingen bliver brudt af dem og filmene deklareres som Used software samples. Smart og der er stadig garanti.

Jeg har købt hos dem i over 2 år og er ikke blevet skuffet endnu.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TreyPocca" (14.10.2003, 03:39)

Spaceman Spiff

Gæst

14

tirsdag, 14. oktober 2003, 13:44

Citeret

Originally posted by TreyPocca
Jeg køber alle mine DVd'er i Canada - Dv-Depot.com - Super sted med den bedste kunde service der findes. De betalt f.eks. min porto på en defekt disk og den blev erstattet uden nogen extra forsendelsesomkostninger.

De bruger DHL så der er leveringen indenfor 2-4 dage, hver gang.

Matrix Reloaded koster 157kr. forsendelsen er 70kr for 1-7 disks.

Og nu sidder der nok nogle og tænker, at det kan jo ikke betale sig for det bliver nuppet i tolden!!! Men der kan I godt tro om. Forsejlingen bliver brudt af dem og filmene deklareres som Used software samples. Smart og der er stadig garanti.

Jeg har købt hos dem i over 2 år og er ikke blevet skuffet endnu.

tja Axelmusic kan importere lovligt så jeg fatter ikke at man gider købe hos nogen der laver fusk

15

tirsdag, 14. oktober 2003, 14:14

Citeret

Originally posted by kimsdipchips
Har næsten altid brugt www.dvdoo.dk Men www.dvdpriser.dk er jo GENIALT :D

HØRT! ;) ...

16

tirsdag, 14. oktober 2003, 14:16

Citeret

tja Axelmusic kan importere lovligt så jeg fatter ikke at man gider købe hos nogen der laver fusk

Det er ikke fusk! De svenske toldmyndigheder havde på et tidspunkt stoppet for forsendelserne til sverrige og undersøgte sagen, men kunne ikke gøre noget da der ingen ulovligheder fandt sted.

Når en forsejling et brudt er en vare pr. definition brugt - derfor used software samples!

17

tirsdag, 14. oktober 2003, 15:05

jeg ved godt det ikk har noget med dvd forhandler at gøre, men nogen der kender nogen steder hvor man kan købe cd'er på nettet??

Spaceman Spiff

Gæst

18

tirsdag, 14. oktober 2003, 15:24

Citeret

Originally posted by TreyPocca

Citeret

Det er ikke fusk! De svenske toldmyndigheder havde på et tidspunkt stoppet for forsendelserne til sverrige og undersøgte sagen, men kunne ikke gøre noget da der ingen ulovligheder fandt sted.

Når en forsejling et brudt er en vare pr. definition brugt - derfor used software samples!

du kalder ikke det for fusk når man med vilje bryder en forsejling/plumbering for ikke at betale told/skat i et givent land man ønsker at importere en vare til ???? det kalder jeg sgu for fusk!!

19

tirsdag, 14. oktober 2003, 15:57

Citeret

Originally posted by niszen
jeg ved godt det ikk har noget med dvd forhandler at gøre, men nogen der kender nogen steder hvor man kan købe cd'er på nettet??

ingen der kender nogen??

20

tirsdag, 14. oktober 2003, 16:27

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.