Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 20. august 2007, 14:06

Hey gutter..

Jeg har et problem med mit µTorrent, eller i det hele taget bt-klienter. Lige så snart jeg starter et af de programmer op så mister jeg forbindelsen til alt andet end den klient f.eks til browser osv... Men bt klienten kører bare derudaf.. og det er ikke fordi den bruger alt min dl/ul kraft, den gør det også når klienten er idle.
Når jeg så lukker klienten, så er resten oppe at køre 10 sekunder efter..
Det er sku mærkeligt

Jeg sidder bag en Lynksys WRT54G router, og problemet har været der lige siden jeg satte denne op i mit netværk (kørte uden router før det)

Nogen der har en ide til hvad jeg kan/skal instille ved routeren (da denne jo må være problemet)

På forhånd tak.

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PolluX^" (20.08.2007, 14:07)

2

mandag, 20. august 2007, 14:31

Well, oplever det samme. Så vidt jeg ved, så opretter klinterne et hav af forbindelser udaftil, så tror det sløver mega meget.

3

mandag, 20. august 2007, 15:48

Da jeg havde min netgear router havde jeg samme problem....Så vidt jeg ku se var det UPnP der fuckede...Azerues kom ihvertfald med warnings vedrørende UPnP

Og når nettet gik kold ku jeg fixe det ved at logge ind i routeren og opdatere UPnP.
Har dog ikke oplevet problemet med vores ny linksys :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

4

mandag, 20. august 2007, 16:47

Hov, sidder så iøvrigt heller ikke med andet end et standard modem med indbygget router fra Cybercity.

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

MSI frigiver X99S MPower bundkort til folket

MSI er kommet med to sprit nye
Læs Mere

0

HP Sprout siger nej tak til mus og tastatur

Lad en projektor gøre jobbe fo
Læs Mere

0

DeepCool med ny Captain 360 AIO vandkøling

DeepCool er kommet med deres n
Læs Mere

0

MSI Radeon R9 290X GAMING nu med 8GB RAM

Krigen mellem AMD og Nvidia st
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.