Bioshock

  • Ville bare lige fortælle jer at Bioshock er blevet anmeldt af IGN - De har givet det 9.7/10, altså noget af de ypperste der er et givet til et spil nogensinde. Release skulle angiveligt være d. 24 august i Europa, og 21. august i US..


    http://pc.ign.com/articles/813/813641p1.html


    BIOSHOCK PC SPECIFICATIONS


    Operating Systems:
    Windows XP (with Service Pack 2) or
    Windows Vista


    Minimum System Requirements:
    CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor


    System RAM: 1GB


    Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550).


    Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card


    Hard disc space: 8GB free space


    Recommended System Requirements:
    CPU: Intel Core 2 Duo processor


    System RAM: 2GB


    Video card:
    DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better)
    DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better


    Sound Card: Sound Blaster® X-Fi™ series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards):


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • BIOSHOCK XBOX360 SPECIFICATIONS:


    Xbox360 Core or above... :T


    Det ser rigtigt fedt ud det spil..


    Får endelig en ny PC i næste uge..
    Bliver rart at få den gamle Barton 2500+ skiftet ud med noget Core Duo..


    Men spillet bliver nu nok stadig købt til 360'eren..

  • Har man prøvet X360 demoen, så ved man, hvor godt Bioshock egentlig er.
    Grafikken er fuldstændig chokerende. Bare scenen med flyvraget, og det brændende benzin på vandoverfladen. (Vandeffekter er aldrig set bedre, og kan ikke forestille mig, at de kan blive ret meget bedre).
    Hele ideen og stemningen, plasmiderne og våbnene i demoen er udført så godt, at man skulle tro det var løgn.
    Spillet føles også helt fokert - på den fede måde. Man render rundt i noget, der ligner en 50'er by, med munter Jazz i baggrunden, alt imens man bliver stormet af alverdens utøj. :P


    Det er i hvert fald den bedste demo jeg har prøvet.
    Har også hørt rygter om, at Bioshock har opnået et af de højeste gennemsnit overhovedet. Vist noget med 9,7 eller 9,8.


    Kan dog ikke helt lide tanken med, at man kan nakke de små piger. Jeg ved godt, at spillet prøver at være grotesk, men det er det allerede i forvejen.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Gamereactor: http://gamereactor.dk/anmeldelser/66375/Bioshock/


    Jep. God anmeldelse. Men 9/10 i grafik er en skandale IMO.


    Når grafikken er så detaljeret, så fed stil, og så underlig, og på samme tid kører flydende, så synes jeg man må bøje sig og gi 10/10, som GR gjorde med Colin Mcrae DiRT.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • *host* Små ligfarvede piger med gult-lysende øjne der prøver at stikke dine øjne ud med en kanyle *host*


    Jeg tror ikke det bliver så pokkers svært at nyde at slå dem ihjel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    *host* Små ligfarvede piger med gult-lysende øjne der prøver at stikke dine øjne ud med en kanyle *host*


    Jeg tror ikke det bliver så pokkers svært at nyde at slå dem ihjel.


    Tja hvis man kan "nyde" at have en xbox 360, kan vel også nyde at være børnemorder. :ph34r:


  • Det er mest princippet. Selvom de er små monstre, så er der et eller andet forkert over det.


    Selvom Bioshock som helhed ser superb ud, og nok er den p.t. fedeste titel, så gemmer jeg knasterne til Halo 3. Det skal ejes.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro


    Tja hvis man kan "nyde" at have en xbox 360, kan vel også nyde at være børnemorder. :ph34r:


    Naturligvis. 2000kr for en maskine der kan køre Bioshock i 1900x1200. Foretrækker børn overcooked, gerne med sprøde svær, sovs og kartofler.


  • Der er ikke noget der hedder principper, det bare et trumf-kort folk trækker når de løber tør for argumenter.


    :P


    Bioshock kommer til at prygle røv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen



    Bioshock kommer til at prygle røv.


    Ja, det er der ikke nogen tvivl om. Et spil, der har fået 10/10 af de fleste anmeldere, og har udgivet den bedste demo overhovedet, må være godt.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Naturligvis. 2000kr for en maskine der kan køre Bioshock i 1900x1200. Foretrækker børn overcooked, gerne med sprøde svær, sovs og kartofler.


    Grafikken vil blive bedre på PC end den vil være på Xbox hvis man har en pc der kan kører det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Grafikken vil blive bedre på PC end den vil være på Xbox hvis man har en pc der kan kører det...


    PC-Udgaven er vist en port af 360-Udgaven. (Det skulle være en god port). Derfor bliver det ikke meget flottere, men måske lidt.


    Ikke noget, der er prisen på en super-pc værd. IMO.


    Jeg mener bare, for et par år siden var PC altid flottest. Og de har helt sikkert mest potentiale idag, men jeg synes egt. PCen har manglet den der tekniske overlegenhed på det sidste. Crysis bliver nok spillet, der giver PC'en en fordel igen.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 2 gange, sidst af chili ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Naturligvis. 2000kr for en maskine der kan køre Bioshock i 1900x1200. Foretrækker børn overcooked, gerne med sprøde svær, sovs og kartofler.



    Lol.. Det kan den jo heller ikke.


    576i er den eneste opløsning du kan få igennem SCART..


    Dit TV kan heller ikke køre den opløsning.. Så kan ikke helt forstå hvordan fanden du får den opløsning.. :crazyeyes: