Hotmail udbakke?

  • Jeg har gennem lang tid undret mig over hvorfor min hotmail udbakke altid er helt tom, uanset hvad og hvor meget jeg afsender fra min hotmail. Og nu er det efterhånden ret irriterende!


    Er der nogen der kender til en indstilling man skal ændre på, eller er der tale om en fejl?

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg har gennem lang tid undret mig over hvorfor min hotmail indbakke altid er helt tom, uanset hvad og hvor meget jeg afsender fra min hotmail. Og nu er det efterhånden ret irriterende!


    Er der nogen der kender til en indstilling man skal ændre på, eller er der tale om en fejl?


    Der vel ingen der gider svare på dine emails? :p :crazyeyes:


    men jo, mener der er en indstilling et sted så du altid gemmer en kopi af de mails du har sendt.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • Quote

    Originally posted by Carstone


    Der vel ingen der gider svare på dine emails? :p :crazyeyes:


    men jo, mener der er en indstilling et sted så du altid gemmer en kopi af de mails du har sendt.


    Hovsa! :T


    Hmm... Ved du hvorhenne?

  • Hvis du bruger den der pæne nye udgave, så find "indstillinger" til højre på skærmen. Derunder vælger du flere indstillinger, og så kan du ændre det under "Tilpas din e-mail".



    Btw. indstillinger er en dropdown menu.




    Jeg tjekkede også lige i den klassiske udgave. Der er der også en knap i højre side der hedder "indstillinger". Dette er dog ikke en dropdown, men hvis man trykker på den, kan kan også tilpasse sin e-mail ;)

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Hmm. Ja, men jeg kan ikke se noget, sted, hvor man kan vælge netop det.


    Forresten. Hvad er den "pæne" udgave? :ohmy:


    Lige mine ord Carsten. :) Men tak for hjælpen.

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Aah, ok. Dér findes det endelig, men mener du også, at man kunne det i den klassiske udgave?
    (Som jeg har brugt indtil nu)


    Jeg tegner og fortæller lige ;)


    Den nye version ser sådan her ud:
    [Blocked Image: http://img175.imageshack.us/img175/6700/mailjt1.jpg]


    Og den klassiske version ser sådan her ud:
    [Blocked Image: http://img175.imageshack.us/img175/1261/mail1xs5.jpg]


    Hint: Gå efter den røde ring på billederne :D Så burde du selv kunne finde indstillingen derunder.

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Jamen mor. Det er "Live Hotmail", du har afbilledet på begge eksempler :roller:


    Ja, det er jo også den jeg har snakket om hele tiden. Der er en smartere udgave, og en klassisk af Windows Live Hotmail ;)


    Jeg har åbenbart noget helt andet end både dig og Mikkel, men hvordan det liige var jeg skiftede i sin tid, kan jeg så ikke huske. Det hjælper Mikkel lidt at logge ind på login.live.com men desværre ikke helt nok.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Ja, det er jo også den jeg har snakket om hele tiden. Der er en smartere udgave, og en klassisk af Windows Live Hotmail ;)


    Jeg har åbenbart noget helt andet end både dig og Mikkel, men hvordan det liige var jeg skiftede i sin tid, kan jeg så ikke huske. Det hjælper Mikkel lidt at logge ind på login.live.com men desværre ikke helt nok.


    Der var bare et lik hvor der stod man kunne prøve det. Sådan skiftede jeg ihvertfald. Jeg synes det fungerer rigtig lækkert nu :)


    det var sådan oppe midt i noget rodet noget i toppen i venstre halvdel skulle jeg mene. Men jeg tror det er forsvundet igen :rolleyes:

  • Det kan måske skyldes, at I ikke har oprettet et Windows Live ID. Lige lidt copy/paste fra hjælpfunktionen på live.com.


    Oprette et Windows Live ID


    Hvis du vil bruge Windows Live, skal du bruge et Windows Live ID. Hvis du har en MSN Hotmail- eller MSN Messenger-konto, kan du bruge den som dit Windows Live ID, og du behøver ikke at oprette et nyt.


    Hvis du vil oprette et Windows Live ID, skal du gå til tilmeldingssiden til Windows Live ID:


    1. Marker Opret en Windows Live-e-mail-adresse i området Opret et Windows Live ID.


    eller
    Marker Brug din egen e-mail-adresse.
    2. Skriv det navn, du vil bruge til dit Windows Live ID, eller den e-mail-adresse, du vil bruge. Hvis du valgte Opret en Windows Live-e-mail-adresse, skal du klikke på Kontroller tilgængelighed.
    3. Udfyld sektionerne Vælg din adgangskode, Angiv indstillinger for nulstilling af adgangskode og Dine oplysninger.
    4. I boksen Angiv tegn skal du indtaste de tegn, du ser i boksen Billede. Yderligere oplysninger finder du under Indtaste de tegn, der vises på billedet.
    5. Læs serviceaftalen og erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger, og klik derefter på Jeg accepterer.


    Bemærk!


    * I nogle tilfælde vil enten indstillingen Opret en Windows Live-e-mail-adresse eller indstillingen Brug din egen e-mail-adresse blive vist. Der kan være nogle konti, der ikke kan bruges til nogle af indstillingerne.
    * Hvis du opretter en ny Windows Live-e-mail-adresse, får du adgang til alle Windows Live-tjenester, inklusive Windows Live Hotmail.
    * Selvom du godt kan bruge din eksisterende e-mail-adresse som Windows Live ID, har du ikke adgang til Mail-tjenester. Hvis du vil have adgang til Mail-tjenester, skal du vælge Opret en Windows Live-e-mail-adresse, når du opretter dit Windows Live ID.
    * Hvis du brugte en e-mail-adresse fra tredjepart til at oprette dit Windows Live ID, kan du blive bedt om at bekræfte din e-mail-adresse. Du kan læse mere om bekræftelse af e-mail-adresser på Bekræfte e-mail-adressen.

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Jeg skiftede netop nu til Live Hotmail vha. en lille rød reklame-firkant, der var "bundet sammen" med MSN Hotmail logoet, øvert til venstre.


    Men nu vil jeg i seng. Godnat :roller:


    Hehe, den havde jeg vist lige overset, men det virkede faktisk... :O


    Tak for hjælpen! ;)