Geforce MX440

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    LOL!, Havde skrevet Nvidea.com :D


    doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh!!!

  • Quote

    Originally posted by niszen
    doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh!!!


    Luk nu røven hvis du ikke har noget fornuftigt at sige. :]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by niszen
    slap da af....


    Hvorfor? Det er ikke mig der skaber mig. :]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by niszen


    doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh doh!!!


    Få dig et liv - og fri os fra dine underlige bemærkninger el. hva' man ka' kalde dem 8o
    Hvis du ik' ka' andet så la' hellere vær' X( el. forsvind X(

  • Engel og Bentzin !


    Hvad med at I holdt jeres mund. Jeg er efterhånden nødt til at checke url'en to gange når jeg går herind, bare lige for at sikre mig at det ikke er HOL.DK jeg er kommet ind på. Tal da pænt til folk, eller bland jer uden om noget som slet ikke vedrører jer !!

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Engel og Bentzin !


    Hvad med at I holdt jeres mund. Jeg er efterhånden nødt til at checke url'en to gange når jeg går herind, bare lige for at sikre mig at det ikke er HOL.DK jeg er kommet ind på. Tal da pænt til folk, eller bland jer uden om noget som slet ikke vedrører jer !!


    Hva' med dig selv??


    Og btw: hvis du ikke opfører dig ordentligt lægger jeg et link ud til din hjemmeside......


    :P

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Engel og Bentzin !


    Hvad med at I holdt jeres mund. Jeg er efterhånden nødt til at checke url'en to gange når jeg går herind, bare lige for at sikre mig at det ikke er HOL.DK jeg er kommet ind på. Tal da pænt til folk, eller bland jer uden om noget som slet ikke vedrører jer !!


    Du er sg* da den sidste der skal snakke om at styre sig - Kom med nogle ordentlige indlæg før du retter andres. :evil:

  • prøv nu at slappe af.. altså det var bare for sjov man.. lad da være med at gøre så meget ud af det.. vi skal ikk skændes.. det er ikk særlig fedt..

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Du er sg* da den sidste der skal snakke om at styre sig - Kom med nogle ordentlige indlæg før du retter andres. :evil:


    I lige måde makker ! X(
    Har jeg nu fornærmet en af dine små venner .. det må du sørme undskylde, men det ændrer ikke ved at det er rigtigt det jeg siger :]

  • Quote

    Originally posted by niszen
    prøv nu at slappe af.. altså det var bare for sjov man.. lad da være med at gøre så meget ud af det.. vi skal ikk skændes.. det er ikk særlig fedt..


    Nej , men det fatter de såkaldte voksne mennesker ikke herinde .. pas på med at bruge humor og ironi .. Du bliver bare misforstået :(


  • Ja men hvad med dig selv !!!

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Hold da op hvor er du en lamer :]


    Ja , det ved du sikkert en hel del om .. desuden kender jeg KB personligt og det er en lille intern joke mellem os .. så igen lad være med at stikke din næse ind hvor den ikke har noget at gøre :]