Ændre på tastatur tasterne?

  • Jeg har fået bærbar for noget tid siden men først i dag spillet fps spil på den. Problemet er så at zepto har været så sød at ligge Fn knappen der hvor Ctrl knappen burde ligge, altså de har byttet plads.
    Så mit spørgsmål er: Er det muligt på nogen måde at gøre så Fn knappen bliver til en Ctrl knap og omvendt?


    Det er jo slet ikke til at spille cs man :D


    Er der forresten også nogen måde at slå touch pad'en fra? Det er en Elantech. Jeg har den nyeste driver. Jeg har også setpoint til min mx518. Men jeg kan ikke lige slå touch'en fra nogen steder.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • Slet ingen der ved det?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • mange tak for links :). Og nej den kan ikke slås fra, fra kontrol panel.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet 2 gange, sidst af KreaTive ().

  • Hey


    Jeg ved i hvertfald at hvis jeg går ind i Joblisten og lukker for min Touchpad driver virker den ikke mere.. Altså, i hvertfald indtil jeg genstarter ell. starter driveren igen :)


    Håber det var til hjælp :)


    - Nick alias Zid

    På nuværende tidspunkt:


    Bærbar; Packard Bell:


    INTEL CORE X2 DUAL CORE 1.6GHz
    1024MiB DDR2 RAM
    ATI RADEON XPRESS 200M SERIES
    120GiB UNKNOWN HARDDISK


    Det her er bare en simpel El-Giganten computer, som jeg har købt, fordi jeg har levet uden computer i 4 mdr. og jeg kunne ikke klare det længere :D