lyden er for høj

  • Tror det vil hjælpe hvis folk fik at vide hva lydkort, højtalere osv du har....Og om du har en forstærker koblet på.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg har ikke skrevet noget om lydkort, forstærker og højtalere fordi jeg ikke har nogle af delene


    onbord lyd med hørebøffer (sennheiser)


    har samme problem på min anden pc


    :cheers:

  • øhm, hvis nu du har mulighed for at skrue op og ned på dit headset er det måske der problemet er? Hvis nu det er skruet maks op?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    nu stopper du


    Tror det er dig der skal tage en chill pille kammerat! Du forklarer jo ikke en hat i dit første indlæg..


    Men skru ned for wawe også...det sænker lyden yderligere!

  • :crazyeyes:nu forslår han at jeg skal skruge ned "2" gange


    og ja jeg forklare ikke om ting jeg ikke har, for så kunne jeg jo blive ved


    jeg har ikke..


    lydkort
    højtalere
    forstærker
    headset
    mic


    ect

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    jeg har ikke skrevet noget om lydkort, forstærker og højtalere fordi jeg ikke har nogle af delene


    onbord lyd med hørebøffer (sennheiser)
    har samme problem på min anden pc


    :cheers:


    Du må da meget undskylde at man prøver at komme med muligheder til løsning af dit problem.
    Når du skriver hørebøffer er der sku da ingen her på siden der kan vide om det sæt hørebøffer har en volumekontrol på ledningen. X(
    Det ville været et meget godt bud på løsningen eftersom du siger at problemet er på begge pc'er.


    Kom evt. med nogle screenshots af dit onboard lyd's driver indstillinger (ikke windåze's, men det mini program der næsten altid følger med) så kan det være nogen kan se om du har sat noget forkert der.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2