Adobe Flash Player?

  • Er der nogen der ved hvad der er i vejen med min åndssvage computer. Har købt en ny telefon, og når jeg vil bruge usb kablet siger den, at jeg skal installere Adobe Flash Player, det gør jeg så, plus jeg installere shockwave. Men den bliver ved med at sige jeg skal installere Adobe Flash Player. Nu har jeg slettet den gamle version, og lagt den nye ind. Men intet hjælper.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Originally posted by Bonghat
    Den slags hører til under Software ;)


    Okay, så må en admin flytte det:) Men kan du hjælpe??

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Originally posted by ThomasB84


    Okay, så må en admin flytte det:) Men kan du hjælpe??


    Desværre.. Bruger ikke den slags mekanik :P

  • Jeg har haft samme problem, hvor den bad mig hver gang den havde brug for programmet i IE7. Jeg instalerede det igen og igen, men der skete ingenting, selvom den hver gang efter installationen sagde at det nu var installeret. Men en dag virkede det pludselig..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Meget svært at komme med hjælp, når du ikke rigtigt fortæller om mobilen.


    Det er en HTC S710. Den kommer med en besked om, at jeg skal installere Adobe Flash Player. Men selvom jeg installere det, kommer den med samme besked igen bagefter.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche