ForceWare drivere 162.18 WHQL - PROBLEMER

  • Ja ikke nok med at de nu har afskaffet den gamle menu type i driveren så fatter denne driver altså brik af opløsninger på min skærm. (Samsung SyncMaster 940BW) :roller:


    Den tvinger skærmen til at køre i 1280x960 eller hva det hedder selvom man vælger 1440x900 i windåze og NV's egen skoddriver.


    Det giver så et sløret billede som man kan scrolle til siden i.....flot Nvidia.


    Nogen der ved HVORFOR SÅDAN NOGET KAN SKE? ....Troede WHQL var sådan et "certificat" for at driveren ikk var så buggy? Eller er jeg galt på den?


    Anyways lavede heldigvis et gendannelsespunkt inden jeg installerede den driver såå er tilbage på min 94.24 version :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Har også lige hentet den, Men ved da ikke om jeg tør installere den efter hvad du skriver. og du siger det gamle kontrolpanel er helt væk nu. Kan ikke lide det nye

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Med mig kommer det nye kontrol panel ikke engang frem.. noget lort tbh.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • man kan stadig få det gamle panel frem hvis man vil.


    har ikke prøvet lige denne driver men 8800 serien virker normalt fibt med det nye panel.




    vil man have det gamle henter man den fil jeg har lagt her


    pakker den ud køre filen og går i kontrol panelet og vælger vis gammel.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Vi andre er blevet tvunget til det nye kontrolpanel, og nej det sucks, men kan stadig bedre lide nvidia drivere etc. end ATI...


    Som Devil skriver kan man bruger klassisk med en reg fil

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • JuiCe :


    Jeg har prøvet noget tilsvarende med mit 8800gtx og min Packard Bell skærm, hvis jeg opdaterede min driver til en anden end den der var med kortet, så blev min skærm også "sløret" at se på RIMELIGT BELASTENDE FOR ØJENENE, så prøvede jeg med min gamle skærm, også tft. og der var ikke noget problem ??? har nu skiftet til vista 64 og det spiller max også med den driver du her nævner..


    Merling :roller:

  • Ja ok, da jeg samlede min bettebrors pc som har et 8800GTS havde vi også "slør" problemet, som er identisk med det jeg selv havde med denne nye driver....
    Han har samme skærm, og løsningen på hans var at lave en custom resolution og det fixede hans problem. Jeg kan bare ikke få min til det, så tror bare jeg holder mig til min nuværende driver hehe. Der er jo heller ikk noget særligt at hente når man sidder med et 6600gt :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by uheldig
    Nogen der har testet performance med denne driver ? Imod 93.71 ?


    Kommer an på hvilket grafikkort man har, nye drivere er som regel til nye grafikkort.
    De optimeringer/rettelser til gamle kort er for det meste blevet rettet dengang de var nye.


    Så det er nok kun folk med 8x00 serien der oplever noget positivt.


    Jeg har tit oplevet at nye drivere fucker gamelt hardware op.
    Hvilket lige er sket igen for mit x800 og den nye ati driver. Kan max vælge 1024x768 i alle mine spil som normalt køre 1600x1200 :9xo

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty


    Som Devil skriver kan man bruger klassisk med en reg fil


    Ja okay ved jeg godt, men gider jeg ikke at rode med, det eneste tidspunkt jeg bruger kontrolpanel er når jeg skal aktivere SLI... ;)