1

fredag, 10. oktober 2003, 16:58

Hej, jeg står og mangler et godt antivirus! Det skal være et jeg kan downloade og derefter købe licens over nettet. Men der er jo SÅ mange nu - hvilket skal jeg vælge? Det må også gerne være billigt, og skal kunne opdatere sig selv hver ofte!

Håber i kan hjælpe, og begrunde.....

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

2

fredag, 10. oktober 2003, 17:16

Jeg bruger McaFee ... Den virker fint.

Og jeg opdatere hver uge på mcafee.dk ... Men du kan selvfølgelig sætte programmet til det automatisk.

Så det er et dejlig nemt antivirus program med ugelige opdateringer ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (10.10.2003, 17:17)

3

lørdag, 11. oktober 2003, 01:08

AVAST

Fordi :

Freeware
Mulighed for seperat indstilling af alt.
Du kan selv angive hvilke filtyper den skal scanne.
F.eks har jeg valgt kun at scanne javascripts når jeg browser (WSH-script files). Yderligere har jeg sat den til at scanne inboundmail.
Ellers laver den intet og bruger derfor overhoved ingen ressourcer.

Når jeg vælger antivirus skal den først of fremmest kunne fange vira men yderligere skal det ikke være noget der kan mærkes på hastigheden på systemet ;)

Et lille quote der må med :
"avast! 4 Home Edition is a free complete ICSA certified antivirus package for home noncommercial use. avast! obtained VB100% award in June 2002 Virus Bulletin comparative review under Windows XP Pro and in Novembe r 2002 issue under Windows 2000 Advanced Server."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.