Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 25. juli 2007, 02:14

Hey dudes!
Lige pt har jeg intet beskyttelse, kun den der firewall der følger med alle windows... Mangler både antivirus, antispyware og så videre og så videre!
Nu har jeg virkelig brug for jeres råd, skriv de mest nødvendige og bedste programmer indenfor de nødvendige kategorier, behøves ikke kun at være free softwares, men det skader da ikke hvis det er :)
Tak på forhånd!

2

onsdag, 25. juli 2007, 02:34

Vil mene det bedste antivirus er Kaspersky, men igen det kommer an på hvem der bruger computeren og om de ved hvad de laver.

Jeg klarer mig fint med Active Virus Shield (som er et gratisprogram baseret på Kaspersky), og så med Comodo Firewall som firewall. Indimellem kører jeg så en onlinescan med f.eks. HouseCall, Panda osv., for at være sikker på at der ikke er en vira der er smuttet forbi det andet.

Sidst og ikke mindst kører jeg SUPERAntiSpyware engang imellem, for at få ryddet ud i det skrammel.

Så med brug af sin sunde fornuft kommer man langt, det har ihvertfald virket for mig hidtil :D

Og så til sidst, så er der en nasty MSN virus ude, så hold øje med hvad i klikker på!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

3

onsdag, 25. juli 2007, 08:52

Citeret

Originally posted by ayu
Vil mene det bedste antivirus er Kaspersky, men igen det kommer an på hvem der bruger computeren og om de ved hvad de laver.

Jeg klarer mig fint med Active Virus Shield (som er et gratisprogram baseret på Kaspersky), og så med Comodo Firewall som firewall. Indimellem kører jeg så en onlinescan med f.eks. HouseCall, Panda osv., for at være sikker på at der ikke er en vira der er smuttet forbi det andet.

Sidst og ikke mindst kører jeg SUPERAntiSpyware engang imellem, for at få ryddet ud i det skrammel.

Så med brug af sin sunde fornuft kommer man langt, det har ihvertfald virket for mig hidtil :D

Og så til sidst, så er der en nasty MSN virus ude, så hold øje med hvad i klikker på!

Kan du give lidt mere info på den? :)

HEJ VEN

5

onsdag, 25. juli 2007, 10:39

Hejsa

kan også anbefale Nod32 antivirus og evt Spybot1,4

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

Seneste tests og artikler

0

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere

0

MSI X99S XPower AC

Tweak.dk har lige gennemført v
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere

0

NVIDIA kommer med GeForce GTX 960

NVIDIA arbejder på at lancere
Læs Mere

0

Nyt Sigma 150-600 F5-6.3 DG OS HSM S objektiv

Sigma har lanceret et nyt stor
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.