1

fredag, 10. oktober 2003, 02:19

Jeg kan ikke helt forstå denne hype der er omkring Skype!! Man har jo kunne snakke over nettet i årevis samt at denne funktion også er implementeret i MSN som er langt mere udbredt end skype!

Om hypen ligger i kvaliteten kan jeg heller ikke forstå! Jeg bruger tit samtale over MSN og jeg har ingen problemer med lyden.

So whats the big deal!!

2

fredag, 10. oktober 2003, 03:57

Citeret

Originally posted by TreyPocca
Jeg kan ikke helt forstå denne hype der er omkring Skype!! Man har jo kunne snakke over nettet i årevis samt at denne funktion også er implementeret i MSN som er langt mere udbredt end skype!

Om hypen ligger i kvaliteten kan jeg heller ikke forstå! Jeg bruger tit samtale over MSN og jeg har ingen problemer med lyden.

So whats the big deal!!

Undskyld mr. bigdeal - men nu ligger landet sådan, at dette er et forum, hvor man stiller spørgsmål om noget man ikke rigtig ved hvad er :] - og helt tilfældigt så er det sådan. at mit spørgsmål skyldes, at jeg ikke ved en s... om telefoni over nettet.
Og da jeg tit har fået svar på det, som jeg ikke viste noget om, her i dette forum. Så tillader jeg mig at spørge her :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (10.10.2003, 03:59)

3

fredag, 10. oktober 2003, 11:14

Skype er fint program, ingen tvivl om det. Men jeg finder det ikke speceilt før man kan ringe gratis til en mobiltelefon. Hvilket jeg tvivler på de laver uden en konto. Ligesom MSN.

Men selvom man skal oprette en konto er det stadigvæk langt billigere at bruge denne feature end de etablerede teleselskaber! Det koster 32 øre at ringe fra MSN til en hvilket som helst telefon i Danmark.

PS: Det var ikke få at dis' din post. Havde faktisk posted en reply, men følte der skulle en anden overskrift til for at starte en debat.

4

fredag, 10. oktober 2003, 11:37

Jeg kan heller ikke se noget specielt i Skype. Da aviserne beskriv det som om man kunne RINGE gratis, tænkte jeg med det samme på gamle dage med MSN hvor man kunne ringe til telefoner i USA gratis!! Men den her slagd kommunikation har eksisteret i lang tid.

5

fredag, 10. oktober 2003, 11:45

Du har da fuldstændig ret i at Skype på ingen måde er noget nyt of revolutionerende.

men det er jo heller ikke det som det er blevet så populært på. Det er enkeltheden i både opsætning og brug.

Har også prøvet at køre voice igennem mange andre programmer, men ALLE og jeg mener ALLE laver knas på et eller andet tidspunkt når brugerne sidder med softwarefirewalls osv.

Det fede ved Skype efter min mening er sg*, at jeg kan lokke mine gamle til at installere det - og de ville rent faktisk kunne finde ud af at bruge det ;)

Men lidt udvidelser som f.eks at kunne ringe til alm telefoner og mobil og måske muligheden for telefonkonference villle være nice ;)

6

fredag, 10. oktober 2003, 11:51

Citeret

Originally posted by Aerial
Men lidt udvidelser som f.eks at kunne ringe til alm telefoner og mobil og måske muligheden for telefonkonference villle være nice ;)

Absolut :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.