• Hey! jeg har lige købt mig min nye computer med Windows vista premium. Er der nogle der kan tilråde mig hvilket antivirus jeg burde købe?

    Den ypperste mening med livet er at udrydde mentaliten der lægger grund for følgende sætning:
    "Så god kunne jeg også have været blevet, hvis min lærer bare havde givet mig nogle hårdere opgaver"


    Q.E.D
    BR

  • Quote

    Originally posted by Hellwrath
    Hey! jeg har lige købt mig min nye computer med Windows vista premium. Er der nogle der kan tilråde mig hvilket antivirus jeg burde købe?


    Der er ikke nogen grund til at købe noget antivirusprogram. Der findes nogle gratis og rigtig gode alternativer. Selv bruger jeg og nogle stykker jeg kender Avast Antivirus. Siden jeg gik over til Avast for ca. 2 år siden har jeg ikke haft nogle problemer overhovedet. Jeg har også hørt rigtig mange andre rose det.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg bruger AVG antivirus free, som er et utroligt simpelt og godt program, er dog ikke sikker på at det er lavet til vista...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Så, gratis programmer kan faktisk være lige så gode som programmer man betaler op til 500 kroner for? Hvordan kan det dog være?

    Den ypperste mening med livet er at udrydde mentaliten der lægger grund for følgende sætning:
    "Så god kunne jeg også have været blevet, hvis min lærer bare havde givet mig nogle hårdere opgaver"


    Q.E.D
    BR

  • Quote

    Originally posted by Hellwrath
    Så, gratis programmer kan faktisk være lige så gode som programmer man betaler op til 500 kroner for? Hvordan kan det dog være?


    Ja, uden problemer!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna


    Ja, uden problemer!


    - Anders


    Der er ingen support, ingen garanti, ingen rettigheder.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det er så brugervenligt at det ikke er noget problem for en person med bare minimalt kendskab til computere at sætte det op. Og så konflikter det ikke med alt det kommer i nærheden af som Norton. Skulle jeg endelig ud at investere i et antivirusprogram ville det sandsynligvis blive en af Avast's betalingsversioner.
    Men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor jeg skulle gøre det så længe der eksisterer en gratisversion som klarer alt det som jeg ønsker af det.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Quote

    Originally posted by |Mojo|Jojo|
    Jeg bruger AVG antivirus free, som er et utroligt simpelt og godt program, er dog ikke sikker på at det er lavet til vista...


    AVG antivirus free køre fint på vista :dance:

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa
    Symantec AntiVirus Corporate Edition 8)


    ditto

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Quote

    Originally posted by Hellwrath
    Så, gratis programmer kan faktisk være lige så gode som programmer man betaler op til 500 kroner for? Hvordan kan det dog være?


    Sagtens, men det skyldes som oftests, at de programmer kun må anvendes lovligt til privatbrug.


    Bruger iøvrigt Avast