Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 22. juli 2007, 16:14

Hey! jeg har lige købt mig min nye computer med Windows vista premium. Er der nogle der kan tilråde mig hvilket antivirus jeg burde købe?

Den ypperste mening med livet er at udrydde mentaliten der lægger grund for følgende sætning:
"Så god kunne jeg også have været blevet, hvis min lærer bare havde givet mig nogle hårdere opgaver"

Q.E.D
BR

2

søndag, 22. juli 2007, 16:26

Citeret

Originally posted by Hellwrath
Hey! jeg har lige købt mig min nye computer med Windows vista premium. Er der nogle der kan tilråde mig hvilket antivirus jeg burde købe?

Der er ikke nogen grund til at købe noget antivirusprogram. Der findes nogle gratis og rigtig gode alternativer. Selv bruger jeg og nogle stykker jeg kender Avast Antivirus. Siden jeg gik over til Avast for ca. 2 år siden har jeg ikke haft nogle problemer overhovedet. Jeg har også hørt rigtig mange andre rose det.

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

3

søndag, 22. juli 2007, 16:29

Jeg bruger AVG antivirus free, som er et utroligt simpelt og godt program, er dog ikke sikker på at det er lavet til vista...

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

4

søndag, 22. juli 2007, 19:10

Så, gratis programmer kan faktisk være lige så gode som programmer man betaler op til 500 kroner for? Hvordan kan det dog være?

Den ypperste mening med livet er at udrydde mentaliten der lægger grund for følgende sætning:
"Så god kunne jeg også have været blevet, hvis min lærer bare havde givet mig nogle hårdere opgaver"

Q.E.D
BR

5

søndag, 22. juli 2007, 19:58

Citeret

Så, gratis programmer kan faktisk være lige så gode som programmer man betaler op til 500 kroner for? Hvordan kan det dog være?

Ja, uden problemer!

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

6

søndag, 22. juli 2007, 20:23

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Ja, uden problemer!

- Anders

Der er ingen support, ingen garanti, ingen rettigheder.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

7

mandag, 23. juli 2007, 00:19

Det er så brugervenligt at det ikke er noget problem for en person med bare minimalt kendskab til computere at sætte det op. Og så konflikter det ikke med alt det kommer i nærheden af som Norton. Skulle jeg endelig ud at investere i et antivirusprogram ville det sandsynligvis blive en af Avast's betalingsversioner.
Men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor jeg skulle gøre det så længe der eksisterer en gratisversion som klarer alt det som jeg ønsker af det.

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dna" (23.07.2007, 00:21)

8

mandag, 23. juli 2007, 12:46

Symantec AntiVirus Corporate Edition 8)

9

mandag, 23. juli 2007, 19:39

Citeret

Originally posted by |Mojo|Jojo|
Jeg bruger AVG antivirus free, som er et utroligt simpelt og godt program, er dog ikke sikker på at det er lavet til vista...

AVG antivirus free køre fint på vista :dance:

10

mandag, 23. juli 2007, 19:41

Citeret

Originally posted by GiZzZa
Symantec AntiVirus Corporate Edition 8)

ditto

PC: Gigabyte X58-UD7,W3520@3 ghz,GTX580"good",6x2gb patriot llz,1 x 80 gb SSD intel G2
Antec 1200,Enermax galaxy 1000 w,4x2 tb Wd green, 4 x 1 tb samsung,Adaptec 5405
Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
slimdvd,eksternt BD drev , 250 gb 2½" + 1500 gb lager

11

mandag, 23. juli 2007, 19:46

Citeret

Sagtens, men det skyldes som oftests, at de programmer kun må anvendes lovligt til privatbrug.

Bruger iøvrigt Avast

Seneste tests og artikler

0

Denon Cocoon Stream trådløs musikafspiller

Der findes et væld af trådløse
Læs Mere

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.