Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 9. oktober 2003, 22:00

Godaften !

Man Man Man ! har et lille problem i nogen få spil ( men også desværre gode spil ) når man åbner spillet så kommer der lige en sort skærm også går den tilbage på skrivebordet men nede i proces linien eller hvad den hedder det er spillet så men vis jeg klikke for at åbne går den bare tilbage på skrive bordet igen ;( total debri! nogen som lige har en super god ide ?( så ville jeg blive meget glad :)

2

torsdag, 9. oktober 2003, 23:18

er det et orginalt spil ?
og har du kunne kører det før ?

3

torsdag, 9. oktober 2003, 23:22

Jep selvfølgelige er det orginalt! syns ikke om folk som bare hente det på nettet når folk har sidet i 1 år for at lave et godt spil også henter folk det bare ! Også er der ikke meget ved ikke at stå og ha en original cd-key og origonal kasse!!!! Så har man også den rigtige fornemelse TOTAL harmoni og peace og sådan :)

Det virkede på den gamle pc ! men den nye pc åbner også spillet og man kan høre lyden på spillet men det eneste man ser så man ved at spillet køre det er nede i menu linien eller den blå linie i WinXP kan ikke huske hvad det hedder men når man klikke på det åbner det ( Også kommer der en sort skærm præsis som når et spil åbner den kommer bare ikke videre) også 1 sekund efter er man på skrivebordet igen :] og spillet køre stadig i bunden :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 8 gange, senest redigeret af "kimsdipchips" (09.10.2003, 23:31)

4

lørdag, 11. oktober 2003, 00:32

Er der ikke nogen som kan hjælpe mig overhoved ?( ;(

5

lørdag, 11. oktober 2003, 02:56

Citeret

Originally posted by kimsdipchips
Er der ikke nogen som kan hjælpe mig overhoved ?( ;(

Er svært at svare på.

Det kan være et problem med drivere til dit grafikkort, men det tyder på det er et ældre spil
du har der ?
Har du prøvet at højreklikke/egenskaber på ikonen til spillet og vælge start med win95/98 kompabilitet ?

6

lørdag, 11. oktober 2003, 12:14

Der skulle ellers ikke være problemer med nyere spil. Tød du sige hvilke spil det er? :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

7

lørdag, 11. oktober 2003, 12:42

Har du prøvet at clocke maskinen ned. Jeg har haft samme problem da jeg havde OC til max. Efter at jeg clockede noget ned - kørte tingene igen.

8

lørdag, 11. oktober 2003, 13:24

Citeret

Originally posted by bentzin
Har du prøvet at clocke maskinen ned. Jeg har haft samme problem da jeg havde OC til max. Efter at jeg clockede noget ned - kørte tingene igen.

ja det kunne nemt være almen oc ustabilitet...

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT
4 X 512 mb DDR400
Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.