Ghost 2003 Spørgsmål

  • Det kan du godt i Ghost 2003, selv om der på Symantecs site står at den ikke kan.


    Jeg har et ASUS board med en SIl RAID controller på. 2 WD Raptor diske i RAID 0.


    Lavede en Network Boot Diskette og Ghostede mit system over på en anden maskine. Har hentet imaget tilbage et par gange nu. Det virker helt fint.


    Husk at i din bios skal "PNP OS" skal stå på "NO". Så klarer Ghost det meste.


    Bruger du derimod Ghost 65, kan du ikke. Den kan ikke finde ud af det med RAID.


  • Sweet.. :)) .... Kan du så også lige besvare spørgsmålet om man kan ghoste fra Windows af og ikke kun DOS ?. Det ser sådan ud af hvad jeg kan se på diverse screenshorts osv. jeg har kunne finde.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Sweet.. :)) .... Kan du så også lige besvare spørgsmålet om man kan ghoste fra Windows af og ikke kun DOS ?. Det ser sådan ud af hvad jeg kan se på diverse screenshorts osv. jeg har kunne finde.


    Ja som vi snakkede om igår kunne det jo være ganske nice ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Ja som vi snakkede om igår kunne det jo være ganske nice ;)


    Nemmerlig... :)) Ikke fordi jeg ikke kan li DOS, men der er jo ingen grund til at gøre det på den måde hvis man lige hurtigt kan gøre det fra Windows af. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemmerlig... :)) Ikke fordi jeg ikke kan li DOS, men der er jo ingen grund til at gøre det på den måde hvis man lige hurtigt kan gøre det fra Windows af. :))


    Præcis ;)