41

torsdag, 9. oktober 2003, 00:35

Citeret

Originally posted by Aerial
Kan også være det er mig :rolleyes:

Den her bemærkning jeg tænkte på :
o matter what type of function you are using Ghost for (cloning, backup, or restore), you will end up in the DOS version of the software.

Ja, det er nede i DOS-delen tror jeg vist...

De 3 øverste screenshots er jo fra Windows af og så står der [SIZE=1]" Another nice tool is the Run Ghost Interactively option. This reboots your computer in a form of DOS and lets you run it yourself. If you are familiar with older versions of Ghost, then you may prefer to run Ghost this way. "[/SIZE].

... Så der er jo 2 måder... Windows og Dos... Hvis jeg ikke er alt for træt og bytter lidt rundt på noget. :rolleyes:

42

torsdag, 9. oktober 2003, 00:38

Citeret

Originally posted by GrillRotten
... Så der er jo 2 måder... Windows og Dos... Hvis jeg ikke er alt for træt og bytter lidt rundt på noget. :rolleyes:

Jamen hvis det er tilfældet er det jo rigtig fedt ;)

Er også selv ved at gå kold - need weekend real bad 8o

43

torsdag, 9. oktober 2003, 00:39

Citeret

Citeret

Jamen hvis det er tilfældet er det jo rigtig fedt ;)

Er også selv ved at gå kold - need weekend real bad 8o

Jepper.....

me2... Skrider i seng. *G* :))

44

torsdag, 9. oktober 2003, 23:46

Skulle lige spørge mens i nu så fint var inde på emnet AVANT kan man ikke holde en tast nede så man kan få adgang til popuper ?( vis ikke kan man så ikke slå den skide trælse funktion af jeg er ved at være træt af at den lukker ting ned så man skal til at skifte Browser ! Vis hellere ikke det kan lade sig gøre er der så ikke nogen som kan andbefale en anden plads for avant bare ikke internet Explore ?(

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "kimsdipchips" (09.10.2003, 23:47)

45

fredag, 10. oktober 2003, 12:02

Citeret

Originally posted by kimsdipchips
Skulle lige spørge mens i nu så fint var inde på emnet AVANT kan man ikke holde en tast nede så man kan få adgang til popuper ?( vis ikke kan man så ikke slå den skide trælse funktion af jeg er ved at være træt af at den lukker ting ned så man skal til at skifte Browser ! Vis hellere ikke det kan lade sig gøre er der så ikke nogen som kan andbefale en anden plads for avant bare ikke internet Explore ?(

Bruger selv Opera og Mozilla ;)

46

fredag, 10. oktober 2003, 17:40

Citeret

Citeret

Pinket chefens datter ? :D ha ha

Det tør jeg sg* ikke. Chefen har det svært nok med at jeg har hoppet på 4 stk. , når der nu kun er 12 piger i afdelingen :(

Har desværre ikke prøvet det nye Ghost - men håber du lige poster hvis der er noget nyt vi bare MÅ se ;)

Ja, det var også farefulgt. Troede sgu jeg blev fyret da vi gik fra hinanden, men han tog det stille og roligt. *G* Fair nok... :))

Heldigvis, så er der ingen kvinder/tøser der hvor jeg arbejder nu så vi får lavet noget. *G* ... Så må vi nøjes med dem til festerne... Ser frem til at se Totalløsninger´s tøser til den næste fest hvis vi bliver slået sammen med den afdeling. *G* :))

Joh, det skal jeg da nok. Indtil videre ser det da meget lovende ud hvad de har rettet af ting og sager. Det sidste Ghost jeg prøvede var hvor man skulle boote ud i DOS osv. Det skulle man vist være helt fri for i den version, men har ikke liget tjekket det helt til bunds så jeg bytter sgu sikkert om på noget hvis jeg vrøvler for meget om programmet. *G* :)) .... Så min weekend er vist afsat. :rolleyes: .... Puha... Trænger nok til en weekend over på den weekend så. *G* :))

man skal desværre stadig ud i dos med 2003 men du skal ikke bruge en diskette mere

Amd fx 8350Asus Sabertooth 990FX R2.0

47

fredag, 10. oktober 2003, 21:42

Citeret

Bruger selv Opera og Mozilla

Mhh :] Hvorfor er det lige du bruger 2 browsere ?(

48

lørdag, 11. oktober 2003, 00:58

Citeret

Citeret

Sådan lidt efter humør.

De har nogle fede ting hver for sig.

Mozilla er jo oprindeligt skabt til Linux og som min sig* viser er jeg helt betaget af opensource-miljøet ;)

Opera har en dejlig bookmark-bar i venstre side (findes også under andre browsere) - men har yderligere en fantastisk fullscreen-browse funktion. Ligesom man i explorer kan trykke F11 for at gøre menulinierne mindre, laver den i Opera det i totalt fullscreen. Altså uden startmenu osv i bunden ;)

49

lørdag, 11. oktober 2003, 14:40

Citeret

Originally posted by DE(OM
man skal desværre stadig ud i dos med 2003 men du skal ikke bruge en diskette mere

Lyder underligt du siger det ....

50

lørdag, 11. oktober 2003, 14:56

Citeret

Citeret

Citeret

Sådan lidt efter humør.

Mozilla er jo oprindeligt skabt til Linux og som min sig* viser er jeg helt betaget af opensource-miljøet ;)

Opera har en dejlig bookmark-bar i venstre side (findes også under andre browsere) - men har yderligere en fantastisk fullscreen-browse funktion. Ligesom man i explorer kan trykke F11 for at gøre menulinierne mindre, laver den i Opera det i totalt fullscreen. Altså uden startmenu osv i bunden ;)

Opera er nice :-)
Dog må jeg desværre bruge IE en gang imellem pga. homebanking.......

51

lørdag, 11. oktober 2003, 19:13

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

Citeret

Sådan lidt efter humør.

Hvilken bank bruger du ?

Er supporter på en internetbank, så det kunne jo være at vi kunne få det til at virke under andre browsere ;)

52

søndag, 12. oktober 2003, 01:17

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

Citeret

Sådan lidt efter humør.

Hvilken bank bruger du ?

Er supporter på en internetbank, så det kunne jo være at vi kunne få det til at virke under andre browsere ;)

Den Jyske sparekasse

53

søndag, 12. oktober 2003, 01:44

Citeret

Originally posted by sam
Den Jyske sparekasse

hmmm.. kan se den kører på samme platform som f.eks Sparnord. Det er SDC der har lavet den platform (Sparekassernes data central) og den skoder desværre helt vildt. De forskellige sparekasser/ banker får så bare lagt et personligt design oven på, men selve homebankingen er den samme alle steder :(

Hvis du lægger mærke til hele login-sessionen vil du kunne se at de ligner hinanden på en prik ;)

...og desværre er den ikke særlig kompatibel med de forskellige browsere :evil:

54

søndag, 12. oktober 2003, 01:47

Citeret

Citeret

Originally posted by sam
Den Jyske sparekasse

hmmm.. kan se den kører på samme platform som f.eks Sparnord. Det er SDC der har lavet den platform (Sparekassernes data central) og den skoder desværre helt vildt. De forskellige sparekasser/ banker får så bare lagt et personligt design oven på, men selve homebankingen er den samme alle steder :(

Hvis du lægger mærke til hele login-sessionen vil du kunne se at de ligner hinanden på en prik ;)

...og desværre er den ikke særlig kompatibel med de forskellige browsere :evil:

Kunne jeg godt forestille mig.
Banken er ikke så stor,så de udvikler sikkert ikke noget selv....
Men pyt,det er det eneste jeg bruger IE til,så det går lige

55

søndag, 12. oktober 2003, 04:20

Citeret

Originally posted by sam
Kunne jeg godt forestille mig.
Banken er ikke så stor,så de udvikler sikkert ikke noget selv....
Men pyt,det er det eneste jeg bruger IE til,så det går lige

Ja der er efterhånden mange der kun bruger explorer til at køre netbanker.

Utroligt at bankerne ikke følger udviklingen lidt og udvikler så det også passer til andre browsere :(

56

søndag, 12. oktober 2003, 14:11

Arr vis man nu lige får løst til at tage en mensa.dk IQ test så kan man hellere ikke med Opera :D

57

søndag, 12. oktober 2003, 14:27

Citeret

Arr vis man nu lige får løst til at tage en mensa.dk IQ test så kan man hellere ikke med Opera :D

Haha,hvor er mensa.dk dog kvikke :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.