Overlord hjælp

  • Har lidt problemer med at få de der fyre som kan tåle vand.
    Kan simpelthen ikke finde ud af det sted hvor "nøglen" er gemt, og har funget en masse steder hvor jeg skal bruge den der tingest.. Nogen som har lidt hints..?
    Har vandret igennem den verden med rødderne i 3 timer. Også der inde hvor jeg fandt de grønne fiduser..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg er kommet dertil hvor jeg så de blå løbe ind i en hule men der var sådan noget grønt syre så jeg kunne ikke komme ind. Så nu er jeg fuldstændig blank.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Ja demoen er sjov, men det bliver lidt for grinde agtigt senere i spillet.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Jeg er kommet dertil hvor jeg så de blå løbe ind i en hule men der var sådan noget grønt syre så jeg kunne ikke komme ind. Så nu er jeg fuldstændig blank.


    Det er højst sandsynligvis de grønne du har set der ;) . Da skal du gå videre frem.. Forbi syren.. Føre dine egne "gremlins" over en lille bro, ved at holde begge musseknapper inde. Så skal de vidre hen for at slå nogen ned, forbi dem, og så skal du trykke på Q for at lade dem blive.
    Så går du derefter selv over vandet, og hen på den anden side, hvor de er.


    -Det er lige et spil for mig. :D Ondskaben selv :ph34r:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Det er højst sandsynligvis de grønne du har set der ;) . Da skal du gå videre frem.. Forbi syren.. Føre dine egne "gremlins" over en lille bro, ved at holde begge musseknapper inde. Så skal de vidre hen for at slå nogen ned, forbi dem, og så skal du trykke på Q for at lade dem blive.
    Så går du derefter selv over vandet, og hen på den anden side, hvor de er.


    -Det er lige et spil for mig. :D Ondskaben selv :ph34r:


    Hmm? Nej de skulle vidst være de blå, det er det første encounter med Zombierne og Succubus, jeg har nada anelse om hvordan jeg skal få fat på de gremlins. Jeg kan ikke gå ind i syren da jeg mister liv og mine gremlins er heller ikke lige så glade for at gå i syre da de også mister liv af dette.


    Desuden sidder jeg med Gamepad ved computeren da det er lidt mere konsol agtigt spil :P

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Hmm? Nej de skulle vidst være de blå, det er det første encounter med Zombierne og Succubus, jeg har nada anelse om hvordan jeg skal få fat på de gremlins. Jeg kan ikke gå ind i syren da jeg mister liv og mine gremlins er heller ikke lige så glade for at gå i syre da de også mister liv af dette.


    Desuden sidder jeg med Gamepad ved computeren da det er lidt mere konsol agtigt spil :P


    Okay nu er jeg videre derfra, men ikke langt. Jeg er inde i hulen hvor jeg skal redde de blå gremlins, MEN da jeg fik mine blå gremlins til at samle deres hive op stoppede de pludselig og blokerede vejen, det så lidt ud som om de sad fast. Nåh tænkte jeg og skyndte mig ud af hulen og så ind igen, men kun til min egen forfærdelse, de blå gremlins der gik med deres hive er pist væk og nu har jeg kun 7 til at bære deres hive, og jeg skal bruge 10 i alt???!?!? Hvor fanden er det lige jeg får fat i flere blå "sjæle"?, for jeg kan ikke få flere af de der fugle til at spawne inde i den hule?
    Kan det virkelig passe at jeg skal genstarte spillet for at komme videre, for hvis det er har jeg gjort det 3 gange,,,, FULDSTÆNDIG BUGGY SPIL!

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Okay nu er jeg videre derfra, men ikke langt. Jeg er inde i hulen hvor jeg skal redde de blå gremlins, MEN da jeg fik mine blå gremlins til at samle deres hive op stoppede de pludselig og blokerede vejen, det så lidt ud som om de sad fast. Nåh tænkte jeg og skyndte mig ud af hulen og så ind igen, men kun til min egen forfærdelse, de blå gremlins der gik med deres hive er pist væk og nu har jeg kun 7 til at bære deres hive, og jeg skal bruge 10 i alt???!?!? Hvor fanden er det lige jeg får fat i flere blå "sjæle"?, for jeg kan ikke få flere af de der fugle til at spawne inde i den hule?
    Kan det virkelig passe at jeg skal genstarte spillet for at komme videre, for hvis det er har jeg gjort det 3 gange,,,, FULDSTÆNDIG BUGGY SPIL!


    Har også oplevet de bugs, hvor ens minions bære et eller andet og så pludselig er stuck.. så plejer jeg bare at kalde hele bundet tilbage, og så sætte dem til at bære igen.. så funger det, som regel

  • Har kun været ude for at de har siddet fast en gang.
    Og jeg har sørget for at ha' et par blå ekstra, ved at skyde et par frøer i en anden verden mener jeg.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har du patchet til 1,11? der blev rettet en del bugs :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Har kun været ude for at de har siddet fast en gang.
    Og jeg har sørget for at ha' et par blå ekstra, ved at skyde et par frøer i en anden verden mener jeg.


    Problemet er at jeg ikke har unlocket de blå hvilket betyder der ikke kan fås flere blå sjæle... :S

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe