8800 GTS Drivers.

  • Efter og have købt dette kort og installeret det fandt jeg ud af til min skuffelse af nvidia nu har fucket godt og grundigt op i driverne.


    Ingen mulighed for og vælge de klassiske menu'r mere og så lige det her som der står i PDF filen til det nye kontrolpanel.


    Full-screen video mirror Video & Television - Modify
    Full-Screen Video Options
    Not available with Windows Vista.
    Not available with GeForce 8
    Series GPUs or later.


    Så nu står jeg lidt her, kan ik sætte mit sekundær display til og køre fullscreen og lock viewport sådan så billedet bliver låst fast (AutoFit etc.)


    Er der nogen der skulle have en viden om hvor jeg kan downloade det gamle control panel så jeg kan få mine options tilbage så jeg kan se mine tv serier/video'r på mit tv igen.


    Tak på forhånd.

  • ja jeg venter også på at fx omegadrivers.net gider lave et sådant gammelt driver men med understøttelse af de nye kort...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • du kan da godt vælge klassisk design! Skriv til mig så skal jeg nok vise dig hvordan

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    ja jeg venter også på at fx omegadrivers.net gider lave et sådant gammelt driver men med understøttelse af de nye kort...


    Mht. omegadrivers.net laver han aldrig mere nvidia drivere. Men kun Catalyst.


    Historien kan læses på hans hjemmeside ellers var det guru3d men det var noget med at nvidia truede med advokater osv.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • http://www.tweaksrus.com har gode tweakede drivere og de er som regel osse sat til at fungere med alle grafikkort.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Okay efter og ha installeret den her tweakrus driver har jeg lidt svært ved og se hvad det havde med mit topic at gøre :o


    Vil ha det klassiske design tilbage eller en måde og få mit tv sat korrekt op på med det sådan så jeg rendt faktisk kan se ting i fullscreen.