WoW install..help

  • Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste den her tråd men syns her virker som det bedste ellers flyt den :)


    Anyways...


    Har store problemer med at kunne få WoW til at køre og har virkelig ingen ideer om hvorfor, plejer at kunne løse de fleste probs selv men virkelig løbet tør for løsninger.


    Har lige haft formateret windows er fuldt opdateret som det skal og kører med de nyeste officielle drivers.


    Det ingen hemmelighed jo at WoW har haft STORE problemer og stadig har det efter den nye patch men ved ikke om det er patch eller com den er gal med, desværre hælder jeg mest til spillet og fatter som sagt ikke hvorfor, er i skrivende stund i gang med at installere andre spil ( en del mere krævende ) for at se om de kører som de skal, hvilket jeg stærkt regner med.


    Når jeg starter WoW op når jeg end ikke at logge ind før lortet fryser og i nogle tilfælde kan jeg ikke tabbe ud heller og lukke det ned den vej, dvs hele compen der fryser.


    Specs:


    A64 3200+ ( S.939 )
    2GB 3200RAM ( 1gb kingston value og 1GB crucial ballistix )
    GeForce 7900GT @ driver 94,24 ( nyeste )


    Råd er MEGET velkomne da jeg virkelig er på bar bund og er næsten det eneste spil jeg gamer hehe :D


    På forhånd tusind tak !

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------