• Har nu fået lagt hele min DVD-samling ind på min computer ved at bruge DVD Shrink.


    Nu hvor det er oplagt at afspille filerne, vil jeg høre jer hvad i bruger til at afspille DVD video filer?


    Har forsøgt med Media Player Classic og PowerDVD 6v2 Pro, men ingen af dem virkede optimalt med "løse" filer på computeren :-(


    På forhånd mange tak.


  • DVD shrink ? håber da ikke du har shrinked dem.. lol
    nå men DVD decrypter er klart det beste til det job


    vedr. afspilning så er powerdvd da fin nok..
    eller theater tek dvd/nero showtime..


    [Blocked Image: http://i162.photobucket.com/albums/t258/donron9/ll.jpg]


    hvis de ligger i VIDEO_TS og AUDIO_TS mapper
    skal du bare makerer VIDEO_TS og smid AUDIO_TS af helved til (den er tom)

  • Jeg ville foretrække cyberlink powerdvd.. det kører perfekt i forhold til GUI på dvderne.. ihvertfald den gang jeg prøvede.


    edit: altså i forhold til andre programmer.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

    Rettet en gang, sidst af Azjo ().

  • Min mening ville jo være at rippe dem over i høj kvali video filer. Men det kan jeg ikke hjælpe dig med.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Min mening ville jo være at rippe dem over i høj kvali video filer. Men det kan jeg ikke hjælpe dig med.


    hvad mener du ? du kan da ikke lave kvaliteten bedre ind orginalen

  • Quote

    Originally posted by DonRon


    hvad mener du ? du kan da ikke lave kvaliteten bedre ind orginalen


    Nej det var nu ikke så meget det, men i stedet for at ligge dem over på harddisken lig dem over i et video format. Når jeg siger Høj kvali video filer mener jeg video filer der fylder meget ens til originale. Selvom det er muligt at få det ned i 800-900 med virtuelt no loss for the human eye and ear.


    Hvis aXXo kan gøre det så kan man vel også selv...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • er stadig væk ikke med..
    når man ligger dem over på hdd med shrink eller dvddecrypter ligger de sig i video filer
    der hedder VIDEO_TS og AUDIO_TS eller et image af dette
    og så fylder de nøjagtig det samme som orginalen


    det andet du snakker om er at converterer dvd til divx efter man har lagt dem ned på hdd

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    er stadig væk ikke med..
    når man ligger dem over på hdd med shrink eller dvddecrypter ligger de sig i video filer
    der hedder VIDEO_TS og AUDIO_TS eller et image af dette
    og så fylder de nøjagtig det samme som orginalen


    det andet du snakker om er at converterer dvd til divx efter man har lagt dem ned på hdd


    Så er du jo også med :P men man behøver jo ikke at convertere fra DVD'en man kan jo lige så godt gøre det når de ligger på Harddisken, divx er jo en ud af mange, du kan jo selvbestemme kvalitet vs. plads og ikke mindst format.


    Har du set aXXo's værker? De er da lige så god kvalitet som originalen, og fylder 1/5 af en dvd.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe