Norton internet security 07. Kan ikke fjernes !

  • Hey!


    Skal lave en computer for en hvor han vil have skiftet sit virus program ud, som er norton internet security 2007.. Og det kan jeg da godt forstå! har tidligere haft problemer med at man ikke kan slette det.. Endten så fjerner den kun lidt af det hvis man bruger uninstall programmet i tilføj fjern programmer, eller også er den slet ikke vist i tilføj fjern programmer !


    I mit tilfælde er den ikke vist..


    Hvordan fjerner jeg det skrammel ? Tror snart jeg skriver et hadebrev til Symantec!


    Kan det ikke passe at der findes et tool til at fjerne det ? Mener jeg der gjorde til 2003'eren (Ja for det problem var også i 2003'eren og de har selvf. ikke fået det rettet..)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by Burger
    I stedet for at sende hadebreve kunne du jo tjekke om Symantec ikke har et værktøj der kan hjælpe med at fjerne deres produkter ;)


    Prøv dette.


    Men ja, det er desværre en kendt fejl ved Symantec's produkter, forhåbentlig kan ovenstående værktøj hjælpe lige så godt som Rnav kunne når det drejede sig om 2000-2003 versionerne.


    Jep virker hver gang.


    Til OP: Det at det ikke er i tilføj/fjern har vidst noget at gøre med sikkerheden