XP systembuilder CD - hvad skal man skrive...

  • Hej alle,


    er i lidt knibe, da jeg over telefonen er ved at hjælpe min far med at installere hans nye pc :clap: :clap:


    Jeg har købt den til ham og den er leveret hos ham. Jeg bestilte en XP home med til den, og regnede med at det er nemt nok lige at guide ham igennem. Men det viser sig at pc-netshop :oops: har sendt en Pre-installation XP Systembuilder cd med. Og den booter fint op, indtil den ender med at stå i x:\i386\system32...


    hmm....hvad dælen skal man så skrive her??? Der er ingen noter med!


    Tak

    Asus P5Q Pro - Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz @ 3,4 Ghz
    Water Cool: XSPC X2O Kit - X2O VGA Block - Innovatek Special 10/8mm - EnzoTech BMR-C1 - Scythe S-Flex SFF21D
    2 X 2GB Corsair XMS2-DHX PC2-6400 800 mhz - Asus 9600GT 1Gb
    Hauppage MCE 150 - NorthQ 500S Giant Thunder
    80Gb Samsung SATA (System) - 2X400Gb Samsung SATA Raid (Data)
    Cooler Master Centurion 590 - MS Vista Home Premium 64-bit

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Den cd er da sådan en som firmaer bruger til at lave en install af xp uden cd-key osv, så kunden kan indtaste sin egen cd-key og brugernavn osv ?


    Du har sikkert ret - det gør det ulige sværere at hjælpe remote. Anyway, vi har ikke fået nogen cd-key med. Jeg talte med webshoppen (jvf. dette) og de sender mig en original XP i kasse...så kender jeg det derfra.

    Asus P5Q Pro - Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz @ 3,4 Ghz
    Water Cool: XSPC X2O Kit - X2O VGA Block - Innovatek Special 10/8mm - EnzoTech BMR-C1 - Scythe S-Flex SFF21D
    2 X 2GB Corsair XMS2-DHX PC2-6400 800 mhz - Asus 9600GT 1Gb
    Hauppage MCE 150 - NorthQ 500S Giant Thunder
    80Gb Samsung SATA (System) - 2X400Gb Samsung SATA Raid (Data)
    Cooler Master Centurion 590 - MS Vista Home Premium 64-bit