Lave sine HL2 cd'er til en DVD?

  • Sidder og installere mit HL2 + Source og kom til at tænke over hvor nitte det egentlig er at sidde med 5 cd'er og installere det spil.
    Derfor kunne det være nice hvis man kunne lave de 5 cd'er om til en enkelt dvd på en eller anden smart måde?


    Kan dette lade sig gøre? Måske bare at lave 5 .img filer som man smider på en dvd og så mounter dem med daemon når man vil installere? Eller kan man få et program der sætter de 5 cd'er sammen?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Kan du ikke lave et game backup???


    Den må jeg lige ha uddybet? Mener du bare at kopiere hele mappen hvori spillet er installeret og ligge på f.eks. en xtern harddisk?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Nej i steam kan du lave en backup af gamefiles...


    Aah ok, det må jeg da lige kigge på når det hele er opdateret færdig. Har sku da egentlig godt set den funktion, bare ikke li tænkt over det.
    Hvordan fungere det, hvis du da selv har prøvet deT?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Kan ikke helt huske det mener det er meget lige til...


    Roger that, tak skal du have ihvertfald ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    det kan man sakkens.. steam/file/backup games
    jeg downloader det bare når jeg har formateret



    spiller du deathmatch :boxing:


    Ok, godt godt.


    Nej jeg spiller ikke deathmath :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2