Counter-Strike film, made by DiX.

  • Hey, jeg ville blot lige poste et lille link til vores Counter-Strike side ( http://www.d-i-x.dk ), fordi jeg gerne ville have
    jeres meninger om de film vi har lavet. I skulle ikke få de store problemer med DL hastigheden, da vores film ligger på en
    100 MBit linje. Vi er i gang med at lave en hel serie af film kaldet DiX Players, håber i vil prøve at hente den første
    vi har lavet (DiX Players 1).
    Ligeledes hvis i skulle få lyst til at spille med os kan i altid joine vores server på d-i-x.dyndns.dk:27015.
    Jeg håber i vil skrive jeres meninger herinde eller eventuelt skrive en mail til mig på admin@d-i-x.dk.
    Tak fordi i tog jer tid til at læse min tråd >:) forsat god dag.


    HP - http://www.d-i-x.dk
    E-Mail - admin@d-i-x.dk - work@d-i-x.dk
    Server - d-i-x.dyndns.dk:27015

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hvorfor ?... 8o


    Fordi jeg ikke kan hente med 950 :D
    Og her på egnen,får vi nok ikke lige større forbindelser foreløbig....

  • Quote

    Originally posted by Torque


    950Kbit/s svarer til 118,75 Kbyte/s


    Jeps... Jeg var ikke lige med på han troede jeg lige der hentede med 950 KB/s, men forstår så godt hvorfor han sagde gris. *G*


    Men nu er 950 Kbit/s jo ikke noget specielt... Det kan 70% her inde sgu nok overgå. Min linie er på max 1200-1300 Kbit/s, men det er jo også fint for en 1 Mbit/s linie... :))

  • Den nyeste film er skam fed nok.. det er den eneste jeg har set, så det er bare oki doki ;)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by qqmiqq
    han er jo total cheater... både Wallhack og Aimbot


    kedligt at se på, da man ved at det ikke er ham selv...
    jeg skal vist ikke hente flere!


    Var det ironisk ?


    Der er altså nogle der er gode, og ikk bare lo2 (undtagen dem jeg spiller mod :P )

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by qqmiqq
    Nej... det var ikke ironisk ment. Man kan se på den måde han sigter, at han kan se modstanderen på forhånd.


    Faktisk rigtigt nok, eller er de bare " Ultra Total Alpha Omega Maximum [SIZE=4]LOTTO[/SIZE] " Bare underligt, man ikke de se de røde/blå box'er.. men vi bruger nok ik samme Aimbot... ;)


    Men selvnok det er med/uden cheats, så er det stadig underholdene nok.. ;)
    Har også en video, hvor en clan har kaldt kaldt deres video "Most possible cheats @ CS".. så gæt hvad der er der...

  • Jamen kalder du os for cheatere?.... Du kunne jo gå rundt til de claner vi har spillet i mod og spørge. Jeg ved ikke hvor meget du ved om Counter-Strike men det tyder ikke på særligt meget.
    Du og din clan hvis du har en kan tage en kamp mod os og så kan vi spille, grunden til vi skyder nogle folk og ikke har set dem er fordi du ikke har set hele demoen, så lad være med at komme med beskyldninger du ikke kender noget til.
    Hvis en clan member bliver set cheate bliver de kicked uden noget advarsel.

  • Ehmm nu skal folk jo lige passe på med hvad de siger.


    punkt 1:
    I har ingen ordentlige demoer at dømme ud fra (jer der kalder DiX for cheatere), det er meget svært at dømme ud fra en divx komprimeret avi, hvis man kigger på texten kan man se hvor meget info der går tabt, og den med han ved hvor de kommer fra, har du nogensinde spillet cs !!! du ved godt der er noget der hedder footsteps ?


    punkt 2:
    DiX kører ALTID med nyeste anticheat software så snart den kommer ud, og dette har vi altid gjort, nok ikke det smarteste trick hvis vi aimbottede og wallhackede for vildt. Desuden skal folk være mere end velkommende til at komme forbi og checke vores cs installationer.


    punk3:
    Der er noget i den danske lovgiving der hedder injurier, og det er faktisk hvad dem der kalder os cheatere spreder, da det er totalt uden fakts at i spreder falske rygter, dette er faktisk strafbart.


    MVH DiX|Hamsteren