Safari for Windows.

  • Damn det fungerer dårligt. Crasher hver gang jeg starter bogmærker.


    Nå, men det er jo en beta.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Indtil videre er der vist ikke nogen grund til at skifte til Safari når det kører så elendigt, så jeg holder mig til Firefox og så Explorer engang imellem når der er sider som Firefox ikke vil virke ordentligt.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Henrik
    Vi har ikke brug for andre browsere end mozillas firefox!


    safari kan blive på mac os x, er fint tilfreds med firefox på windows og linux..


    ja firefox FTW :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by dna
    Indtil videre er der vist ikke nogen grund til at skifte til Safari når det kører så elendigt, så jeg holder mig til Firefox og så Explorer engang imellem når der er sider som Firefox ikke vil virke ordentligt.


    - Anders


    Det er ikk sider der ikk virker i firefox, der er webmastere der har spillet for meget diller, og lavet en side efter _ikke_ web standarter... :pokey:

  • Afsindigt ringe beta.


    Er blevet afhængig af en del extensions i firefox, så tror ikke lige umiddelbart jeg skifter. Det bliver også spændende at se om Apple kan få lukket alle de sikkerhedshuller der er i browseren - de er ikke længere velsignet af et UNIX baseret styresystem.


    Men jeg kan virkelig godt lide Safari's måde at håndtere RSS på (tidligere mac bruger). Håber bare at de får lavet designet om. Designet (som stammer fra iTunes) passer godt ind i OS X, men falder helt ved siden af i Vista.

  • 3 timer efter frigivelsen af den kom der en nyhed med den er smæk fyldt med sikkerheds brister så lad den være :( kan ikke hitte nyheden lige nu :(


    IE7 ftw fuck andenrangsbrowsere til windows :)

  • Til dem med fejlrapport så skal i lave en ny windows bruger og køre det på den. Ellers virker det ikke sådan som det er nu.


    Glæder mig dog personligt til der bliver fikset mange af de bugs der er nu, så tror jeg at jeg skifter til Safari, for det er hurtigere.

  • En af mine lærere ville vise os at man nu kunne tjekker hjemmesider i Safari, så man kunne optimere det til Mac, men lige da han skulle til at loade siden, sagde Safari at der var fejl, og så gik han lidt amok og bandede :D


    "..Men det er jo stadig i beta, det FORBANDEDE LORT!!"

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Originally posted by DmK
    3 timer efter frigivelsen af den kom der en nyhed med den er smæk fyldt med sikkerheds brister så lad den være :( kan ikke hitte nyheden lige nu :(


    IE7 ftw fuck andenrangsbrowsere til windows :)


    hmm? andenrangs browsere siger du? måske skulle du kigge lidt på hvad firefox har at tilbyde frem for IE7.. vi kan også begynde at snakke web standarter, og sikkerhed? vil du være med?!!1

  • Alt er da bedre end IE7, hvis man skal noget så er det da IE6 hvis det skal være fra MS... Eneste minus ved FF er jeg syntes den er for langsom sammenlignet med Opera og IE6... Bruger den dog alligevel:D

  • Quote

    Originally posted by Henrik


    hmm? andenrangs browsere siger du? måske skulle du kigge lidt på hvad firefox har at tilbyde frem for IE7.. vi kan også begynde at snakke web standarter, og sikkerhed? vil du være med?!!1


    kan vi da sagtens ? sikkerhed der sutter FF2 da den har lidt svært ved ssl krypteringer :(
    FF2 lider af samme problem som windows ME den glemmer at frigive det ram den har brugt :(